hoestdrank

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door gerlinde, 22 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerlinde

gerlinde Actief lid

13 okt 2010
    179
    2
    18
    mijn zoontje hoest heel erg maarwil nooit drankjes drinken nu vraag ik me af kun je hoestdrank ook gewoon door de roosvicee doen of werkt het dan niet of minder

2. adi

adi Niet meer actief

Nee dan werkt het niet.

Je hebt ook bisolvon druppels. Die werken heel goed, en het is weinig qua hoeveelheid. Gewoon op een soeplepel aanbieden, en in 1x in de mond gieten. Het is weg voordat ie het mmerkt.

3. kimr1

kimr1 Bekend lid

13 aug 2008
    545
    0
    16
    Ik heb het wel door de limonade gedaan voor mijn dochter, omdat ze het vertikte te drinken. Ook de druppeltjes kreeg ik niet met een lepeltje naar binnen.
    Hier vertelden ze bij de apotheek dat je het wel door het drinken kan doen, omdat het er om gaat dat ze de werkzame stof binnenkrijgen.

4. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ik gebruik de hoestdruppels van VSM. Die vinden ze gewoon lekker :D. Als ze bijna geen hoest meer hebben gaan ze kuchjes faken om nog een keer druppels te krijgen. Ik laat ze gewoon met hun mond open het hoofd achterover houden en druppel dan zo in de mond. Vinden ze ook geweldig.
    Misschien is dat wat?

5. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.959
    126
    63
    zuid holland
    Je hebt van daro tegenwoordig ook hoestspray. Word altijd gebruikt bij mijn neefje want die laat de hoestdrank zo weer zijn mond uitlopen. Spray is gewoon 2 pufjes achter in de mond sprayen. Werkt ontzettend goed. Wel alleen bij kriebelhoest en niet gebruiken bij slijm ophoesten.

Deel Deze Pagina