help ten einde raad een beetje

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by priscilla1987, Sep 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    3,373
    522
    113
    Female
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    onze kleine man vind het leuk om met zijn hand in zijn luier te zitten en dan echt tot vervelends toe zijn plasser omhoog halen dus natte kleding onderbroek je wil me was niet zien die is zo hoog,

dat ik er een dagtaak aan heb ook als die gepoept heeft vind die het leuk om aan alles te smeren wat moet ik hier nou mee en kan ik er mee doen.

het cb en de ha zeggen gaat vanzelf over maar wordt er moe van.hij krijg wel op zijn donder maar bijt me gewoon dan.

hebben jullie eventueel tips.

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hoe oud is hij? Ik zou hem gewoon een romper aantrekken, dan kan hij niet meer met zijn hand in zijn luier.

3. priscilla1987

Jul 14, 2008
    3,373
    522
    113
    Female
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    2 jaar en 4 maanden maar romper ook al geprobeerd dan ga die via de zei kant er in.. af en toe denk ik wel eens ducktape haha..

4. adi

adi Niet meer actief

Dan is de romper te ruim.

Misschien is hij toe aan zindelijk worden?

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Dan een broek met een riem zodat zijn hand zijn broek niet met in kan een idee?

6. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Wat voor lange broekjes draagt hij?

Zou dan inderdaad ook een riempje proberen, maar deze dan achterstevoren dicht doen, dus de sluiting van het riempje bij de bips, zodat het moeilijk voor 'm wordt om zijn handje in zijn broek te doen of zijn broek naar beneden te trekken.

7. priscilla1987

Jul 14, 2008
    3,373
    522
    113
    Female
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    zindelijk zijn we ook al mee bezig riem nooit aan gedacht dankje ga ik morgen gelijk halen ga toch shoppen:)

Share This Page