hier is het 55,20 per maand voor 2 dagdelen per week. Met vve indicatie betaal je 15 euro per maand voor verplicht 4 dagdelen. Is inderdaad bij spraak, maar ook bij chronisch ziek broertje of zusje of omdat het kind in een pleeggezin zit. Vanaf februari gaan wij hier gebruik van maken voor onze dochter ivm met spraak en concentratieproblemen
Wij betalen 156 euro per maand voor 2 dagdelen. Via de belastingdienst keijgen we 30 euro kinderopvangtoeslag terug.
Jeetje, echt grote verschillen, zeg!! Iemand zei dat het per gemeente verschillend was, maar ik heb nu 2 in onze gemeente die ook weer van elkaar verschillen.... Kan dat ook nog? Ga sowieso maar ff contact opnemen, maar bij de ene kan hij van 2 jaar terecht (de dure) en bij de andere pas vanaf 2,5
Ik ben thuis mijn man werkt. Dochter gaat 2 ochtenden (3 uur per keer) naar psz. Wij krijgen niks terug (omdat ik niet werk en dochter heeft geen indicatie) en betalen 136 euro per maand.
Wij betalen voor twee ochtenden 63 euro p/m en dat is bij mijn weten voor iedereen gelijk. Komen ook niet in aanmerking voor eventuele regelingen/toeslagen. 2.5 jaar is trouwens een mooie leeftijd om te beginnen.
Klopt had er over geinformeerd, er is hier nog niks bekend over een verandering qua betaling en hier zal er ook op een of andere manier een vergoeding komen voor eenverdieners omdat ze anders alle psz hier kunnen sluiten Voor komend jaar is t nog 25,- pm 2 dagdelen
Hier is het inkomensafhankelijk. Wij betalen het hoogste tarief, 75 euro per maand voor 4 dagdelen per week. Als je kind een indicatie heeft, dan is het 20 euro per maand. En verdien je minimaal betaal je ook 20 euro per maand...
hier betaalt ook iedereen hetzelfde. is ons ook nooit om een inkomen ofzo gevraagd. hier was het 38 euro in de maand voor 2 ochtenden.
Hier iedereen hetzelfde, 25 euro per ochtend per maand. In mijn geval 50 pm. Word niet gewerkt met VVE.
hier betalen wij voor 2 ochtenden per week, 82 euro per maand. volgend jaar gaat ze 3 ochtenden omdat er een wachtlijst is voor de basisschool en dan betalen we 145 euro per maand. zit daar nog over te twijfelen. bijna 150 euro!! om je kind 3 ochtenden te laten spelen!!
Hier wordt dat volgend jaar door de gemeente geregeld, ook moeten dan alle psz dezelfde aanvang tijden en eind tijden hebben. Nu is dat nog allemaal verschillende maar vanaf januari bepaalt de gemeente dat.
Wat een verschil zeg. Wij betalen 100 euro per maand voor 2 dagdelen. Krijgen geen vergoeding hiervoor omdat ik niet werk. Onze jongste gaat in april ook en ook daar moeten we 100 euro voor betalen
Wij betalen 69euro per maand voor 2ochtenden in de week. wat een verschillen zeg! Wat een hoge bedragen sie ik voorbij komen!
Jeetje wat een verschillen ! Wij betalen 50 euro voor twee ochtenden per week. Vriendin van me betaalt maar 12 euro voor 4!! Dag delen daar ben ik wel jaloers op Maar zij word geloof ik gespekt door de gemeente omdat ze een uitkering heeft ?
waarschijnlijk eerder omdat de kleine in een vve programma zit. Dan is 4 dagdelen standaard en betaal je tussen 18- 35 euro per maand
Maar VVe is toch voor kindjes die minder snel ontwikkelen? Dit kindje doet alles behalve langzaam ontwikkelen haha