Lopen op Crocs

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Yummy, 10 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Hoe lopen jullie kindjes op Crocs? (de originele en dus niet de Frogs enz)
    Ze lijken mij erg handig voor deze zomer alleen twijfel ik een beetje of het wel een succes zal zijn.
    Zitten ze wel stevig?
    Mijn zoontje loopt namelijk iets naar binnen met zijn linker voorvoet (niets ernstigs volgens de orthopeed, het zal vanzelf weer goedkomen) maar we merken wel dat hij op stevig schoeisel het beste loopt. Laarzen enz daar wordt het meestal nog erger van.
    Nu heeft hij vorig jaar al 2 paar Crocs gehad maar er nooit echt op gelopen, heel stom :)

Dus ik zou voordat ik ze bestel graag wat ervaringen willen lezen?

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    onze dochter liep vorig jaar op de gewone crocs nog niet goed. Tot we crocs vonden met een elastische band achter, waardoor ze er dus ook beter in bleef zitten en daar liep ze hartstikke goed op. Gewoon omdat het dus wat vaster om haar voetje zat. Dit jaar loopt ze ook goed op de gewone klompen.

ik moet zeggen dat de sneakers (uit het andere topic) er wel érg goed uitzien. Alleen vind ik het altijd moeilijk om de maat te bepalen, dus ik hoop dat ze ze hier in de buurt bij het winkeltje ook hebben... wij hebben ze vorig jaar dus ook daar gekocht, zodat we écht konden zien hoe ze er op liep. Online bestellen vind ik nu nog een risico (terugsturen is zo'n gedoe ;) )

3. tulip

tulip Niet meer actief

ze loopt goed op crocs, ik gebruik ze ook alleen om even lekker achter in de tuin te lopen. Wij zijn geen mensen die ook over straat gaan met die dingen;) Ik zie eigenlijk geen verschil met andere schoentjes.

4. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoon heeft ze ook. vorig jaar heeft hij ze veel aangehad achterhuis. Op straat en bij wandelingen heeft hij ze niet aan, vind ze te slap voor de voeten nl. maar achterhuis zijn het ideale dingen, je hebt ze bij de deur zo uit e.d. en mijn zoon liep er vorig jaar goed op, ik heb nu alweer een paar in huis te staan voor dit jaar ;)

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    J. heeft 'nep Crocs' en ze loopt er best op. Ze loopt ook met haar voeten naar binnen gedraaid, maar dat heeft ze met alle schoenen. Ik gebruik de 'crocs' alleen voor in de tuin, als we weggaan krijgt ze haar gewone schoenen aan.

6. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

gaat hier ook goed.
    Wij doen ze dus wel aan, zeker de gympen, om bv te gaan winkelen enzo.
    De klompen niet voor zulke gelegenheden.

7. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    onze zoon had op vakantie op de camping zijn crocs veel aan. (de klompachtige, de allereerste versie die er ooit van kwam en er nog steeds is). hij liep er op zich goed op, alleen bij de minidisco is hij door zijn enkeltje gegaan en kon 3 dagen niet op dat voetje staan.
    het was wel superhandig in de douche en op het strand en zeker een aanrader, maar zodra hij gaat springen/dansen (kinderdisco) zou ik gewone schoentjes aandoen. ervaring leert.

8. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0

Zo doen wij het ook en ook met de neppers.

9. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik heb ook plannen om ze te kopen. mijn neefje van 6 zweert erbij. hij loopt als het aan hem ligt altijd op die dingen. ik denk dat het voor het eerst wel erg wennen zal zijn. ze lijken me stugger dan gewone schoenen. ik wil ze aanschaffen voor lekker in de tuin te spelen ( makkelijk met zand eruit kiepen enzo) en eventueel voor naar de psz die gymschoenen dan. ik zit alleen met de maat. ts uit het andere topic schreef dat 23 strak aanging. nu zit mijn zoon net in 24 met zijn nieuwe gewone schoenen. alleen op die site zit 23 aan amat 24 gekoppeld en dan krijg je meteen 25/26. ik weet dus niet zo goed wat wijsheid is. kan iemand vertellen of ze juist groter of kleiner vallen?

sorrie, voor de inbreuk op je topic yummy.

10. Hester

Hester Niet meer actief

Onze zoon draagt ze dagelijks op het KDV als slofjes omdat hij van echte slofjes zweetvoetjes krijgt.

Hij loopt er goed op sinds hij ongeveer 2,5 jaar is. We kopen wel de echte Crocs en dan telkens nieuwe / grotere uiteraard.

11. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Blup dan past 23/24 wel.. Mijn zoon zit ook in 24 en past 23/24 perfect!

Ik zweer in de zomer bij crocs ondanks dat ze ugly zijn ! Haha maargoed ik vind sandalen nóg erger!

12. Sensea

Sensea Niet meer actief

dank je lovely dan wordt het dus 34/24.

13. LovelyDK

Ja hier passen ze iig perfect :) heb toevallig vorige week nieuwe gehaald.. En vanmorgen heeft hij ze al dehele tijd aan gehad!

Ik vind ze vooral ook op vakantie geweldig! Bij het zwembad is het vaak onwijs glad en met crocs glijden ze écht niet uit... Mijn zoon vindt ze ook superfijn en hij loopt er ook evht goed op!

14. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

blup de klompen zijn dubbele maten. Dan is maat 23/24 heel goed bij maatje 24.
    De gympen zijn enkele maten.

15. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ah thnx voor de reacties!

Ze zijn inderdaad niet mooi, maar ze lijken mij echt ideaal. Vooral voor bij zee, het zwembad enzovoort.

Mijn zoontje zit in maat 24/25 dus ik twijfel een beetje over de maat.

16. LovelyDK

Yummy dan zou ik echt gaan passen want ze schieten dan ineens een maat door en mijn ervaring is dat ze vaker vallen als de grote maat (dus bij 23/24 als 24) dan andersom... Daarom had mijn zoontje vorig jaar ook geen originele crocs omdat hij toen in maat 22 zat en 22/23 echt veel te groot was!

17. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    ik zelf zou niet voor crocs gaan omdat ze niet echt steun hebben. Mijn zoontje heeft x enkels en loopt naar binnen. Hij heeft Teva sandalen. Die hebben een voetbed en loopt daar heerlijk in. Op de camping, op het strand. Geen probleem. gisteren stond ie helemaal te juichen toen ik ze weer tevoorschijn haalde. Hij wilde ze zelfs aan naar bed. Lullig van mij, maar dat mocht niet. grijns.

18. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Teva's heeft mijn zoontje ook maar die vind ik er nog weer minder leuk uitzien dan de Crocs hihi.
    Heb op zolder de Crocs gevonden die ik vorig jaar voor hem gekocht had en 1 van die paren is in maat 6/7. Deze heeft hij nu aan en hij loopt er heel goed op. Stoere spijkerbroek erbij aan en dat ziet er best leuk uit! Ik hoop alleen dat ze nog even passen want ze passen nog net. Maar de volgend maat (25/26) is vast en zeker nog veel te groot. Hoop dus dat zijn voeten even niet groeien haha.

19. LovelyDK

Sas waar haal je het feit vandaan dat teva's meer steun geven dan crocs?
    Ik snap sowieso niet waarom sommige denken dat crocs zo slecht zijn, dit is absoluut niet waar

20. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Teva's geven echt totaal geen steun. Er zit wel een stevige zool onder maar of doe zo goed is daar zijn de meningen ook weer over verdeeld.

Deel Deze Pagina