smorgens heel vroeg huilt wakker.

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by marijke2, Sep 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marijke2

marijke2 Actief lid

Mar 27, 2009
    466
    0
    0
    hallo allemaal.
    sinds twee weken is ons meisie smorgen erg vroeg wakker en huilt heel erg en wil niet meer in eigen bedtje slapen en wil er uit.
    voor heen was ze 8 uur of half 8 wakker sinds de laaste week van de vakantie heeft ze er last van en deze week ook.
    vorige week hebben we nieuwe dak gekregen en vorige week dinsdag regende het zo erg dat we dachten dat het door zou leken omdat haar kant nog niet af was. toen was me man dus smorgens vroeg naar zolder gegaan om te kijken en ja hoor doet die alle lichten aan en normaal slaapt ze daar door heen maar toen werd ze huild wakker en gilde ben er heen geweest om te trosten toen waren we allemaal klaar wakker.en toen werd het iedere dag wakker om zes of half zes .kan het daar door komen of is dit weer zoon vaze.normaal slaapt ze echt door ,en blijft ze ook liggen maar nu wil ze niet meer in bed blijven. de babyfoon mag er ook niet meer blijven moest weg.hebben we gedaan ze wil geen nachtlampje,
    weet effen niet meer hoe het kan.iemand een idee???

2. Willeke1987

Jan 29, 2009
    87
    0
    6
    Female
    half 6, 6 uur? das bij ons normale tijd dat ze wakker word.
    1 troost. kinderen die korter slapen zijn vaak slimmer dan gemiddeld. ze hebben minder tijd nodig om de informatie van overdag te verwerken. heb ik ooit eens bij t cb gehoord. :)

3. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Lijkt mij gewenning. Hier was t voorheen ook wel dat als ze daar eenmaal weer eens last van had, dat t steeds vroeger werd als ik eraan toegaf..

Kan ze cijfers herkennen? Wij hebben een digitale wekker op dr slaapkamer staan, laatste 2 cijfers afgeplakt, half uur vooruit gezet. Ze mag pas haar bed uit komen, als het '8' is.
    Eerste paar keer was wennen, maar heb er een beloningssysteem aan gekoppeld. 1 dag is het steeds terugbrengen naar dr kamer als ze te vroeg komt.
    Dochter blijft echt in bed liggen tot ze de 8 ziet. Ideaal.

4. Willeke1987

Jan 29, 2009
    87
    0
    6
    Female
    wel sneu als ze om 9 uur pas wakker word :p grappiej

Share This Page