Ik geloof toch dat er anderen zijn die het groter maken dan ik Ik heb het al lang weer achter me gelaten. Mijn kind is van de week door een ander kind voor zijn hoofd geschopt bij de psz. Ik ga er vanuit dat alle kindjes op dezelfde manier terecht gewezen worden en maak daar verder geen halszaak van. Dat het niet wekelijks moet gebeuren bedoelde ik in de zin dat ik vind dat zo vaak een kind vastpakken wel wat veel is en dat ik dan graag meer wil weten over de precieze situatie. Wat doet mijn kind om dit te veroorzaken en is er ook een andere manier om hem te corrigeren? Ik geef toe, ik ben enigszins hormonaal maar ik maak mij geen illusies hoor. En Saskia begrijpt het goed. Ik tolereer het niet als mijn zoon moedwillig anderen bezeert. Ik sprak hem immers niet voor niks thuis aan op wat ik hoorde dat er gebeurd was
Overigens Adi: ik heb mijn zoon juist op de meest kleinschalige psz van de stad gedaan ivm zijn hoogsensitief zijn. 16 kinderen en 4 leidsters. Ik zag op mijn groep van 10 (ik als enige leiding) ook de individuele behoeftes van de kids. Of er mogelijkheid is om er naar te handelen verschilt per dag/situatie. Maar ik streefde hier wel naar. Maar dat verschilt natuurlijk per juf en per stichting. Dat snap ik ook wel. Laat ik tot slot voorop stellen dat ik erg tevreden ben over onze psz, had geen andere gewild voor mijn kind