Wat vervelend dat je nog niets gehoord hebt. Hoelang is dat nu geleden dan (dat je de brief gestuurd hebt)? Ik denk ook dat het goed is om een klacht in te dienen, helemaal nu ze ook niet reageren op jouw brief. Leuk dat je altijd zo'n boekje maakt! Wat heerlijk dat je mannetje zo vrolijk is!
Raar hoor..... hij reageert natuurlijk niet voor niets zo. Klopt gewoon niets van. Vreemd ook dat je gewoon geen reactie krijgt. Afwachten maar!
Nou weet ik wel dat ze in Juli 2 weken dicht zouden gaan i.v.m. vakantie, dus misschien ben ik gewoon wat voorbarig. Maar wat Jois al vraagt, hoe lang is het nou al geleden? Dat was in mei dat de brief verstuurd is, ze hebben dus lang genoeg de tijd gehad om te reageren. Van de week liep ik er langs, toen waren ze in ieder geval nog niet met vakantie. Zat er vrij jong meisje (denk stagaire) buiten met alle kinderen. Ze zei niks, ze deed niks, ze zat daar alleen maar. Nou geeft dat natuurlijk niet, misschien was ze pas net begonnen, maar toen ik doorliep zag ik helemaal niemand binnen. Ik kreeg er een beetje de indruk van dat ze alleen was. Eigenlijk was ik geneigd om iets aan dr te vragen, zo van joh kun jij ... of ... even halen, ik wil even iets vragen. Ik was gewoon erg benieuws of ze zou zeggen dat er niemand was. Dacht dan maak ik er ala minute werk van, laat ik op staande voet iemand komen. Maar ja, je staat daar en denkt dat in een opwelling en dan denk, wie zou ik dan in vredesnaam op staande voet moeten laten komen? De politie? En daarna dacht ik, stel je voor dat ik ze gewoon over het hoofd zie en ze zijn er wel, wat dan als ze zegt "ja is goed, ik ga ze even halen", hard wegrennen? Hahaha ik zag het al gebeuren, t arme kind kan vast meteen vertrekken... "ja...eeeh... er stond hier net echt iemand hoor..."
Hele vreemde zaak..! Wat zul je blij zijn dat je zoontje er weg is! Hopen dat je snel wat hoort en dat het anders een vervelend staartje voor hun gaat krijgen!
Ik zou deze brief naar de klachtencommissie sturen met de boodschap dat als er geen actie op wordt ondernomen het volgende week in de krant staat.