Vloerkleed peuter 3/4 jaar

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Shaana, 12 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shaana

Shaana Bekend lid

7 apr 2014
    886
    23
    18
    Hallo,

We willen beginnen met het herinrichten van de nu nog babykamer. Binnenkort gaan we over op een peuter of 1-persoonsbed en daarmee willen we zo een beetje alles veranderen samen met onze kleine meid.
    We hebben nu nog een effen rechthoekige vloerkleed in oudroze. Ik wil dit keer voor heel wat anders gaan, hebben jullie wat ideeën inspiraties?

2. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Wat ga je met de rest van de kamer doen?

Wij hebben de djungelskog van Ikea. Met bijpassende dekbedovertrekken.
    En kussen met leeuwenhoofd.
    En opbergtas.

Dierenposter abc met miekinvorm aan de muur.

Leeuwenklokje.

3. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.952
    14.996
    113
    Ik heb bij de kwantum een autobaan/stad gehaald. Die ligt hier in de woonkamer. De vorige bewoners hadden een Lief! Vloerkleed liggen (model fraukje geloof ik)

Hardstikke leuk ding maar niet meer te krijgen :( overkopen zat er helaas ook niet in.

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.299
    10.268
    113
    Wij hebben een kura bed met een vloerkleed van de ikea (gras met wortel en broccoli)
    Nu staat er nog een hemnes kast maar die gaat weg en komt er een bureau in plaats (bijna 5 en hij wil dat heel graag, hij spaart er voor)

Nog een boekenkastje en onder zijn bed een kastje voor speelgoed. In de diepe vensterbank ligt een kussen waar hij kan lezen of spelen

5. Shaana

Shaana Bekend lid

7 apr 2014
    886
    23
    18
    Dank voor de reacties, je hebt zoveel keus! Me dochtertje is gek op de kleur roze.
    Dus een vloerkleed met de roze kleur erin lijkt me super leuk.
    Zodat we de rest van de meubels wit kunnen houden, anders wordt het te roze allemaal.

Hebben jullie de (grote) kleed dan in het midden van de kamer zeg maar? Of net bij de zijkant van het bed waar je uit stapt.

6. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.272
    3.239
    113
    Vrouw
    Hier zo’n rond jute vloerkleed, is een beetje roze maar niet overdreven, van de kwantum.

Deel Deze Pagina