Ons KdV is dicht op 24 en 31 december...... stond op de deur geplakt.. Ik vind dit een beetje raar eerlijk gezegd... dat is toch geen feestdag ofzo? we betalen wel gewoon voor die dagen.. en tis al een duur geintje dat KdV..... Is dit standaard? of alleen bij ons? Ben wel benieuwd. Misschien is het wel heel normaal hoor maar ik vroeg het mij af Liefs Muis
hier zijn ze zelfs vanaf kerst tot en met nieuwjaarsdag dicht. dus ik weet niet beter. (wil niet zeggen dat ik het niet onzin vind hoor maar goed.)
Bij ons is de BSO de hele week tussen kerst en oud&nieuw dicht... De prijs die je betaald wordt berekend op het aantal uren dat ze geopend zijn
Hmmm vreemd idd! Hier gewoon open, alleen de ECHTE feestdagen dicht. Misschien eens navraag doen hoe en wat?
vaag. de meesten hier zijn open, maar dan tot 16.00uur op 24 en 31 dec. wij zijn gewoon open tot 18.30 uur, beetje andere uiterste...
Onze creche is ook dicht tussen kerst en oud en nieuw. Vind het echt stom! De hele wereld werkt, behalve zij!
hier sluit het kdv op 24 december om 12.30 uur. Ook zo'n lekkere tijd. Rond etenstijd of dat ze bijna gaan slapen. Maargoed this niet anders. Dan zijn ze tussen kerst en oud en nieuw dicht. Wel jammer want mensen die moeten werken moeten wat anders gaan verzinnen voor oppas.
oke dus heel verschillend. ja ik vind het ook een beetje vreemd hoor.... misschien te weinig kinderen ofzo op die dag? ik weet het niet......
Uhmmm...ik werk zelf op een kdv en wij zijn ook dicht van 24 december t/m 3 januari... Wat de precieze reden voor de sluiting is weet ik niet helemaal, maar op mijn werk merk ik wel dat er er veel ouders rond die tijd op vakantie gaan of vrij zijn, misschien dat dat de reden is?(met daarbij opgeteld een hoop leidsters die vrij willen?!?) T is alleen wel zwaar k*te voor degene die dus gewoon moeten werken...
Hier ook gesloten tussen Kerst en Nieuw. 24/12 sluiten ze om 16H Ik kom uit BE en heb al vaker de bemerking gehad van NLse dames dat ze het vreemd vinden dat onze KDV zo vaak sluiten, vb 3 weken in juli/aug, de week van 1 november, brugdagen... Is het echt zo anders?
Ik vind het zelf nou niet echt super erg dat ze dicht zijn alleen vindt ik het wel een rottijd op de 24ste dat ze dichtgaan. Om half 1 smiddags. Rond half 1 a 1 uur gaan ze altijd naar bed. Dus erg klote...
Ik vind dat best wel vreemd. Het KDV is er toch juist voor zodat je als ouder geen probleem hebt met het regelen van oppas? Met zoveel dagen dat ze gesloten zijn zit je als ouders alsnog met de handen in het haar. Dan ben je al verplicht om vrij te nemen op zulke dagen, al is dat niet bij elke werkgever mogelijk.
wij zijn al die dagen gewoon open, alleen op die 2 dagen sluiten we om 5 uur. Vorig jaar een boze ouder, want ze wilde voorbereidingen treffen en dan was het toch wel makkelijk dat de kleine bij ons zat tot 6 uur. Nu kwam die precies op een lastige tijd thuis.:x die heb ik bijna aan dr nekharen naar buiten gesleept.