Stille hoop, duimen maar...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dushi, 16 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dushi

Dushi Niet meer actief

Wie weet herkennen jullie jezelf hierin of komt het nog (niet te hopen).

Drieëenhalve week geleden kreeg ik koorts en zit ik dus binnen (met uitzondering van korte bezoekjes) en de laatste week is Vera ook ziek. Koorts komt en gaat met golven en zo zijn we afgelopen week vier keer naar de huisarts geweest.
    Gelukkig hebben we beiden geen long- keel- of oorontsteking en is het dus fijn een virus! Helpt geen antibiotica tegen, dus wij weer naar huis met voor mij codeïne pillen en voor Vera zetpillen die het hoesten verminderen. Twee per dag, dus telkens voordat ze gaat slapen eentje.

Sinds vanmorgen beiden weer koortsvrij....

Ik zou zo graag eens uitwaaien op het strand..... ik hoop dat het nu echt over is.

Duimen maar :(

Voor iedereen die ook ziek is (terwijl je als mams eigenlijk niet ziek kan zijn), het is zwaar...

Heel veel beterschap !

2. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ik duim dat jullie snel weer beter mogen worden

3. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Nou das toeval (eigenlijk niet ) maar ik ben dus ook ziek en kyan ook. Ik ben al een dag of 5 koortsig en hoesten en rare oren en verkouden word er helemaal parra van, en kyan heeft 2 dagen koorts gehad, en nu nog steeds dat hoesten en snel overgeven....

Zou zo graag lekker in me bed willen hangen de hele dag maar dat zit er de komende 20 jaar niet meer in

4. Dushi

Dushi Niet meer actief

:(

Gewoon weer 38,6.

Bij mezelf nog niet gemeten, maar ik heb vanmiddag door het hoesten niet goed kunnen slapen. Ben echt wel gesloopt nu....

Afgelopen vier dagen had ze ook een diaree luier.
    Zo zielig allemaal

5. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Wat een ziekenboel allemaal he...lijkt wel of iedereen er last van heeft...hier ook eentje steeds af en toe koorts,snipverkouden...en hoesten als een zeehond...
    En nu...begint het bij mij,keelpijn neus pot dicht....hopelijk laat de kleine nog even op zich wachten wat ik heb echt geen fut om te puffen.....

6. treintje1

treintje1 Fanatiek lid

10 dec 2007
    1.362
    0
    0
    Alkmaar
    Hoi

Isis had dit ook, Steeds terugkerende koorts. Vond de HA absoluut niet acceptabel. toen ze na de tweede koorstvrije periode weer koorts kreeg, zijn we met ab gestart. Daarna was ze direct koorstvrij.

Kan een virus zijn waar een bacterie bijgekomen is

Beterschap!

Groetjes v Treintje

7. Dushi

Dushi Niet meer actief

Vandaag besloten dat we toch naar buiten gaan. Vera had vamorgen 37,9 en is best vrolijk gestemd en eet en drinkt aardig.

Ik ben het thuis zo zat! Voor mijn gevoel moet er dadelijk eens flink gelucht worden :) Al die baccillen eruit ! :evil:

Gelukkig is de luchtvochtigheid een stuk beter. Droge lucht is zo slecht voor je als je erg verkouden bent.
    Begrijp me niet verkeerd, ik ben gek op strenge kou en een lekker zonnetje. Maar dan moet er niemand ziek zijn.

Zodra die kleine wakker is gaan we beginnen met de uitdrijving

:) :)

Sterkte allemaal.

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Lekker luchtend kan sowieso geen kwaad hoor, ook niet met koorts. Elke dag een goede frisse neus is gezond!

Louise is nu ook ziek (al lijkt het van de tandjes te komen) en we gaan met de hondjes er zeker 3x per dag op uit, heerlijk fris, even doorluchten.

Deel Deze Pagina