ik ben 10 maanden geleden bevallen van een prachtige gezonde dochter.. nou is mijn cyclus giga in de war..soms 17 dagen dan 29 dan weer 16 2x in 1 maand tijd ongi enz..heel wisselvallig dus, ook met de pil.. herkent iemand dat? daarnaast heb ik echt een onwijs laag libido ...erg he op het moment zelf is het super fijn hoor, maar het er toe aanzetten dat heb ik helemaal niet meer. gelukkig is mijn man niet ''opdringerig'' wat dat betreft, ik hoorde van een vriendin van me die 3 maanden terug bevallen is dat haar vriend continu probeert haar t bed in te krijgen zeg maar. herkennen jullie dat lage libido ? , komt dat weer goed ? haha ik maakte me een beetje zorgen omdat en me cyclus zo raar is , soms heel lang ongesteld, soms 2x in de maand en soms een normale cyclus EN dat lage libido ook symptomen van de overgang zijn , en dat wil ik echt nog niet hoor
Hoi, mijn dochter is net zo oud als de jouwe en ik heb ook een enorm laag, oftewel geen, libido... Ik vind het zo sneu voor mijn man, maar kan er echt niets aan doen... nu ben ik vrij snel weer aan de pil gegaan, dus dardoor regelmatig ongesteld. Maar heb besloten na deze strip te stoppen, omdat ik last heb van de bijwerkingen en ik hoop dat mijn libido weer wat beter wordt! We doen het nu zo'n 1x per week, voor mijn gevoel omdat het moet, beetje jammer, al zeg ik het zelf...
Ook met pil wisselvallig? Hoelang slik je de pil dan weer inmiddels? Normaal zou het dan toch redelijk stabiel moeten worden dacht ik... Maar de pil kan ook zorgen voor een laag libido he..erg jammer.
jaa erg he ! hier ook echt super weinig. en doordat ik zoveel doorbraak bloedingen heb / vaak ongsteld ben komt er soms 1x in de week niet eens van omdat ik dan plots weer ongi ben... baal enorm
ik heb nu 3 verschillende pil soorten geprobeerd zit nu op de hoogste .. ik slik de nieuwe pil nu 1 maand ..ben tijdens t slikken na de 1e week ongesteld geworden daarna af en toe doorbraak bloedingen. nu heb ik vrijdag me laatste geslikt zit ik in me stop week en gebeurd er niks...pff word er niet goed van hopelijk word dit echt beter
Hier ook geen libodo, maar goed ik geef borstvoeding en heb nog geen cyclus, van de vorige keer weet ik nog dat dat wel veel doet. We hebben het nog helemaal niet weer gedaan, eerst durfde ik niet, een paar keer gevrijd zonder penetratie, kom je toch wat dichter naar die stap, maar inmiddels is dat al weer zo'n 2 maand geleden, dochter is heel vaak wakker, ik ben zooo moe, kan me amper op de been houden laat staan sex! (Waar ik toch echt wel ff tijd voor nodig heb).