Ik! Ik heb er 1 op mijn borst, die is tijdens de zwangerschap donkerder en dikker geworden, nu 10 weken na de bevalling is ie weer lichter en platter. Onder invloed van je hormonen kunnen je moedervlekken veranderen, daarom was ik er ook nog niet meer naar de ha geweest.
Ja! Ik dus ook. De moeder vlek op mijn buik was altijd al ietsjes dikker maar tijdens de zwangerschap is hij nog dikker geworden. (Niet gigantisch hoor, maar merk wel dat hij iets veranderd is).
Mocht je het niet vertrouwen, gewoon naar de huisarts gaan. Je kunt m eventueel preventief laten verwijderen. Ik heb dat ook al 3 keer laten doen. Verder bleek er niets mee aan de hand te zijn (wordt standaard in lab onderzocht op evt verkeerde cellen) maar ik had drie vervelende moedervlekken. De eerste werd langzaam groter en dikker, de tweede was al een dikkerdje maar zat precies onder de rand van mn bh. En de derde was eentje die ook steeds erg irriteerde. Alle drie onder plaatselijke verdoving weggesneden en iedere keer met drie hechtinkjes "bijgewerkt"
Ik heb er sinds kort er 1 bij gekregen onder mijn oksel . Het is een dikkertje. Hij groeid niet verder dus vind het wel goed zo
Ik heb megaveel moedervlekken, moet zelfs 3 keer per jaar op controle bij de dermatoloog, en tijdens de zwangerschap zijn ze allemaal veranderd. Niks ernstigs gelukkig
Ik heb ook een dikke moedervlek die aan het veranderen is. Wil er wel mee naar de huisarts, maar gelukkig lees ik hier dat normaal is dat hij verandert in de zwangerschap!
Even checken kan nooit kwaad Ik ben wel blij dat ik onder controle sta bij de derma, want ik word er soms wel nerveus van als ik zie hoeveel er bijna zwart zijn geworden of ineens heel dik.
Of het nu vaker voorkomt tijdens de zwangerschap of niet.... Bij van grootte of kleur veranderende moedervlekken kun je toch het best even naar de huisarts gaan hoor! Je zal maar net diegene zijn die het erbij laat zitten onder het mom van "ach, is normaal, komt door de zwangerschap" en dan moeten ontdekken dat je huidkanker hebt en al veel sneller aan de bel had moeten trekken Mijn moeder dacht ook 'gewoon een bultje' te hebben. Was wel mooi mis. (wil hiermee overigens niemand de stuipen op het lijf jagen, maar een beetje extra voorzichtigheid ermee kan geen kwaad)
Ja ik heb een moedervlek op mn buik die is 2 maal zo groot geworden. Hoopte dat ie weer een beetje zou bijtrekken als mn buik ook weer een beetje bij was getrokken, maar helaas.. Nu laat ik m weghalen.
Mijn moedervlek is weer aan het verdwijnen. Ik kon vanmorgen eindelijk weer normaal mijn oksel scheren