Hey meiden, Mijn kerel en ik hebben onze wittebroodsweken en we willen heel graag morgen wat leuks gaan doen met z'n 2... Nu dachten we aan zwemmen maar ik ken mijzelf ik zal toch van die wildwaterbaan gaan en dat kan nu niet... Dus we zoeken iets anders leuks om te doen want alleen maar hangen in het zwembad is echt niets voor mij Maar wat kunnen we doen??? Ik ben 20 weken zwanger en de echt leuke dingen kan dus even niet... Wie heeft er een leuk idee?? Maakt niet uit waar het is... Liefs Ukje
Efteling? Veel dingen mag je niet in, maar veel ook wel Sprookjesbos, fata morgana, kijken bij aquanura, carnaval festival, pandadroom,droomvlucht, etc
Naar het strand,dierentuin of bioscoop? Of een combinatie van het strand, etentje en daarna een filmpje pakken?
Dank je wel meiden!!! Strand doen we bijna iedere maand wel en bioscoop daar houd mijn man echt niet van.... Efteling ben ik afgelopen augustus nog geweest en vonden het toen wel behoorlijk tegen vallen Nog andere ideeën??? Groetjes Ukje
Wil je iets binnen of buiten doen? Het Omniversum in Den Haag is ook geweldig....er draaien momenteel zulke gave films
Hmm is wel een idee wat voor een films zijn dat??? Ik ken het namelijk helemaal niet.... Films die in de bios draaien of ander soort films... mijn man is namelijk absoluut niet van de A-films zeg maar liever een goeie filmhuisfilm. Liefs Ukje
De dierentuin? Dolfinarium is heel leuk of artis. Er zijn opties te over.. Ik zou bijna zeggen ga naar avifauna en kom daarna een bakkie doen maar we zijn er niet
Dierentuin, of zo'n toeristische route in een bekende stad. Wij gingen keer rondvaart maken bij ons over het meer enzo en museum bezoeken in de stad.. was echt leuk. Vooral omdat je dat normaal niet echt doet in eigen stad!
Kijk leuke ideeën hebben de afgelopen weken al 2x een scootertocht gehouden (lees crossen door het oosten van het land en crossen door zaanstreek...) dus we wilde weer eens wat anders. Maar bootje huren is inderdaad ook wel erg leuk idee!!! Dierentuin ook pas geleden nog gedaan we doen volgens mij gewoon teveel leuke dingen hahahaha Liefs Ukje