Hoi meiden, Zag dat t vorige topic gesloten was en er zijn natuurlijk weer een boel zwangere dames bij. Wat zijn jouw food cravings deze zwangerschap en eventuele eerdere zwangerschappen? 1e zwangerschap: komkommers kon niet aangeslepen worden. 2e zwangerschap: paprikas en komkommers en 0% bier. 3e zwangerschap: eerst fastfood, toen donuts en nu rauwe groentes Ben benieuwd!!
Eerste zwangerschap: KitKat chunky Tweede zwangerschap: niets Derde zwangerschap: ijsthee Vierde zwangerschap: niets Ik doe het om en om, haha!
In het begin fastfood beide zwangerschappen vooral de big taste. Deze zwangerschap ijsthee en slush puppy's En vorige zwangerschap waffels
Hihi leuk!! Begint dat op een specifiek moment, dat je in een bepaald iets zin begint te krijgen? Of heb je dat al van in het begin van de zwangerschap? Tot nu toe (ben ook nog maar bijna 7 weken) heb ik dat helemaal niet. Ik moét zelfs precies de hele tijd tussendoor eten van mijn lichaam, anders word ik misselijk. Maar ik moet altijd goed nadenken wat ik zal eten, want ik heb precies in niets zin...
Bij de 1e waren kroketten. 2e haring zure bommem vam visboer en bij 3e kilos hardr tomaten en ben nu zwanger nummer 4 en eet alles wat los en vast zit hahahah maar geen vlees en geen kip daar ga ik over me nek van
bij de eerste: Mars en frikandellen konden niet aangesleept worden bij de tweede augurk, Komkommer, en ik was gek van Melk..
Eet zoiezo van alles teveel maar het liefst zou ik hele dagen op friet leven zonder saus of snack enkel friet met zout...
eerste: drop, droge worst(verlangen) en leverworst Nu: pindakaas, slagroomtaart en leverworst Dit zijn normaal dingen die ik echt niet graag eet. Vooral slagroomtaart bah
Cola, vette troep (vooral op broodjes), chips in alle smaken en chocolade. Allemaal dingen waar ik me echt niet te veel aan ga toegeven!! Normaal eet ik juist graag gezond en vind ik zoetigheid helemaal niet aantrekkelijk. Nu hoef ik juist geen avondeten. De crackers met sandwichspread gaan er trouwens ook wel goed in! Toch nog iets "gezonds"
1ste zwangerschap: friet, frikadellen en witte bolletje met salami wahah Nu bij mijn 2de; nog niet echt iets specifieks, doordat ik zo misselijk ben. Eet nu wel hele dag door fruit.
Mijn echte cravings : Chocomel, cherry coke, chocoladekoekjes en kikkers en muizen Ach Er bestaan ergere dingen
Bij mij komt het echt met vlagen, waardoor ik denk dat het niet heel anders is dan mijn cravings als ik niet zwanger ben. Ik heb nu gigaveel zin in salmiak! Iets waar ik normaal écht niet van houd. Laatst heb ik ook Taksi in huis gehaald.
Hier gaat het in periodes. Softijs, doritos, mac, crackers met pindakaas, geitenkaas, pepernoten. Nu er bij mij suiker is geconstateerd heb ik het stukken minder. Ik heb wel heel veel zin om te bunkeren in chips en patat. Dat is heel slecht voor de suiker. Dus ik moet me inhouden en dat is zó frustrerend.