Dag ladies, Eind augustus heb ik een bruiloft waarbij de dresscode pastel is. Ik ben op zoek naar een pastelkleurige jurk met a-lijn maaaaaaaar waar vind ik een mooie chique jurk?! Wie heeft tips??
Jaaa ik had dat dus ook, en heb er een gevonden waar ik super blij mee ben Little Mistress Cocktailjurk - Groen - Zalando.nl Ps ik heb normaal maat m, soms zelfs s. Heb deze in 40 omdat de rest uitverkocht was, maar dat past prima!
Heb gisteren de bruiloft van mn zus gehad en diverse jurkjes van steps gezien erg mooi en zeer flaterend.
Jones & Jones Clarie Flirty Dresses - Lipsy Paper Dolls Swing Dress - Lipsy Love Mesh Lace Prom Dress - Lipsy Kylie Off The Shoulder Netted Prom Dress at boohoo.com Daria Dip Back Crepe Shift Dress at boohoo.com Hier staan sowieso veel pastelkleurige jurkjes; Dresses | Party, Evening and Maxi Dresses | boohoo
Pastel? Verschrikkelijk! Oh echt een ramp als ik naar die bruiloft zou moeten. Ik denk dat ik iets zou huren dan
Goed! Tot nu toe altijd binnen 3 dagen binnen gehad. Hb ze een keer gemaild over retourneren, toen kreeg ik de volgende dag antwoord.
Dat is juist mooi denk ik bij dit model! Weet niet waar je woont maar in Amsterdam zit een redelijk grote winkel van RI.