Kan iemand mij vertellen wat dit zou kunnen zijn. Is zo vanuit het niets. Hij heeft niks anders gegeten als normaal. Lijkt er op zich geen last van te hebben maar vind het wel vreemd.
Misschien gewoon wat droog of wat fruit wat een beetje erin is getrokken en toen irritatie gaf? Ik zou het insmeren tegen het droog worden.
Gebruikt hij een speen? Soms hebben ze veel speeksel onder de speen rond hun mond zitten en dit kan gaan opdrogen en irriteren. Dat zou het ook kunnen zijn. Ik zou eerst idd insmeren met bepanthen ofzo en dan kijken of het weggaat. Als het erger wordt zou ik even de ha bellen.
Toch maar even huisarts gebeld. Plekjes krijgt hij nu ook op zijn handjes Hij is alles behalve goed te pas op dit moment, heb liever zekerheid voor alles
het kan zijn dat het krentenbaard is.. even goed mee uit kijken dat is heel besmettelijk! Beterschap voor je zoontje..
Zo ziet mijn zoontje er ook uit. Is schrale/geirriteerde huid. Ik smeer bepanthen zalf en daarmee komt en gaat het. Schoonmaken met billendoekjes of snoetenpoetsers is eigenlijk funest, daarop reageert hij direct met rode vlekjes momenteel. In combinatie met vlekken op de handjes zou je misschien inderdaad wel beter even de huisarts kunnen raadplegen, maar op basis van alleen deze foto lijkt me er weinig aan de hand.
Zou dan krentenbaard of hand-voet-mondziekte kunnen zijn. Voor de eerste is er zalf, de tweede is een kwestie van uitzieken.
Oh, als het ook op de handjes zit kan het mond hand voetziekte zijn. Goed dat je even naar de huisarts gaat!
Ja ben gisteren bij huisarts geweest, sorry voor de late reactie. Hij heeft de 6e kinderziekte Zo zielig maar gelukkig drinkt hij wel goed
Je hoeft je niet te verantwoorden, was gewoon nieuwsgierig 😉 Ahh wat sneu voor je zoontje! Beterschap met/voor hem..