het is heel erg maar ik heb net mn eerste sinterklaas gedicht al gemaakt, en vanmiddag al cadeautjes ingepakt. wie is er ook zo vroeg?
Ik Hier komt morgen het laatste kadootje voor dochterlief binnen, maar de rest staat al klaar (lijkt wel een magazijn van de speelgoedwinkel in de kast hier), ingepakt en wel. Ik moet alleen nog iets voor mijzelf en m'n man om in de zak te stoppen.
het was in principe tegen me principes maar vandaag 2 steppen gekocht voor de kids omdat ik bang was dat ze tegen de tijd uitverkocht waren (waren de hello kitty en cars steps met bon voor 25 euro ipv 34,99)
ik heb er nu al z'n zin in, (zit hier nu lekker bij de houtkachel( dat wakkerd het gevoel ook wel aan). al helemaal omdat ik nu zwanger ben.
Hier alleen kleine schoen- en kerstkadootjes. Verder niets, ook geen snoepgoed in huis.. Ben me wel aan het orienteren op speelgoed en 'instructies' aan het geven aan familie.
Voor de kids is alles in huis Sinterklaas is ook al "besteld" Alleen voor de groten nog een chocoladeletter en een flesje douchegel