Waarschijnlijk willen we volgend jaar naar Frankrijk op vakantie. We hebben zelf geen caravan, camper of tent oid dus gaan een accommodatie huren. Ik zoek een camping waar je ook huisjes/ stacaravans/ luxe tenten kan huren. Leuk(e) zwembad(en) / glijbanen, goede WiFi en ook leuk voor tieners.(niet veeleisend verder hoor ) Geen Center Parcs. Ik kan geen overkoepelende site vinden, ik ken Yelloh Village, Pierre et Vacances (volgens mij soort Center Parcs, iemand ervaring??) en Sandaya. Wat is nog meer een aanrader om te checken?
Ik vind deze site heel fijn voor het zoeken en vergelijken van campings: https://www.eurocampings.nl/thema/direct-te-boeken-via-acsi/ Gewoon filteren op wat jij belangrijk vind en welke regio je wil en dan krijg je van alle aanbieders de resultaten.
Ik zoek het gebied waar ik heen wil in Google Maps, vul camping in en zoek in dat gebied. Dan kijk ik bij allemaal de reviews, foto's en check ik op de website of ze huisjes/stacaravans hebben en boek de leukste. Zo heb ik het dit jaar ook gedaan in Frankrijk. Anders had ik deze camping nooit gevonden.
Wij boeken al jaren met eurocamp wij hebben 2 jaar la sirene in argeles sur mer geboekt. Camping met veel animatie, sporten en avond vertier. Jong en oud kunnen zich daar goed vermaken. leuke zwembaden, glijbanen, 2 zwembaden die ook dicht kunnen bij slechter weer. maar er is zoveel leuks!