Qua warmte is het natuurlijk ook zo, dat iedereen een andere warmte fijn vind. De ene kant gloeiend hete koffie goed drinken, de ander laat hem even staan voordat ie hem drinkt. Is deels natuurlijk ook op mening gebaseerd, of de koffie te warm of te koud is...
bedankt voor alle reacties! Ik heb besloten om een tweedehands puC te kopen. Ik vind het toch een hoop geld (ook voor een senseo trouwens). Dus ik hoop dat ik er voor weinig eentje kan vinden op marktplaats. Groetjes, Carlijn
Hier een puC gebruikster die positief is. Het eerste bakki wil idd wel eens lauw zijn, mar daarna is het goede koffie. Ook met de smaakcupjes is het heerlijke koffie. Maar toch..... Omdat ik bijna geen cups gebruik overweeg ik weer de senseo zodat ik er een expresso padhouder in kan doen. Ben nog al een liefhebber van sterke koffie Ps Carlijn ze stonden bij onze AH voor 59 euro. Op mp zitten ze gemiddeld rond de 50 euro. Weet niet of het een 'lokale'aanbieding is?
Voor de Senseo is wel meer te krijgen tegenwoordig, maar pas op. Wij hebben dus de nieuwe generatie met dat blauwe display, en daar kan bijv. die chocolademelk weer niet in, daar baal ik best wel van
Dat is wel vreemd, dat daar die chocomel niet in kan. Is niet zo slim van de producenten Enig idee of he wel in de puC kan? Ik ga dit weekend een puC kopen, trouwens. Hier, in Zwolle, is de puC overal 89 Euro. Mijn schoonzusje werkt bij AH in Gelderland, en daar kost ie 59 Euro. Op de site van Kassa staat en test van de verschillende machines. Daar kwam idd naar voren dat het eerste kopje niet zo warm is, maar de kopjes daarna zijn van perfecte temp. Bij de senseo is de eerste goed en alle kopjes daarna te heet (dit lijkt me trouwens niet zo erg ). Het belangrijkste voor mij is, dat overal naar voren komt dat uiteindelijk de smaak van een kopje 'puC' beduidend beter is. Ik hoop dat ik dat ook vind, maar ik zal het zeker even laten weten.
hahahah hier dus ook wij hebben dus de nieuwe die rooie met zilvere bloemen etc! maar idd geen choco pfff baalde echt heel erg maar ik wou deze zoooo graag hebben de houders komen er nog aan als het goed is dus ff afwachten dus
Ik heb vandaag mijn puC gekregen! En ik ben erg blij. De koffie is echt veel lekkerder dan senseo (en dan heb ik nog wel een caffeinevrije pad van een huismerk gebruikt) en ook echt heet. Ik heb wel eerst heet water getapt, maar dat duurde maar 2 seconden, dus dat zal me geen problemen opleveren. Tot nu toe een aanrader!
hier ook tevreden over puC hoor! vind de koffie ook niet te koud en lekkerder dan Senseo idd. Heb net nog een bakkie cappucino op, hmmmmmmmmmmmmmmmm! ! ! Past ook lekker veel water in hè vind je niet?
Ja, dat is heel handig! Er kan geloof ik wel voor 15 kopjes aan water in! Mijn vriend is fanatieke koffiedrinker en helemaal anti senseo, maar gisteren heeft hij uitzichzelf een kopje puC gemaakt. Ik vind alleen de gebruiksaanwijzing al heel leuk. Tot nu toe nog maar een minpuntje: de cappucino is zoet, en ik drink geen suiker in mijn koffie. Dat is een beetje jammer
Hee wat leuk een puC topiC Ik zit ook te twijfelen.... (wilde 'm eerst graag hebben, maar nu misschien toch een echt espresso apparaat!) Gister ging ik bijna overstag bij de AH! Had zo'n 35% korting sticker... (normale prijs 89 dus: 57 en een beetje!) Maar toen ik in het schap keek naar die Cup's zag ik dus helemaal niets. Ik vraag me af of het een lang leven beschoren is (of dat elke AH franchise z'n eigen assorti samenstelt en het bij deze niet loopt!) Hoe dan ook, geniet van een lekker bakkie! ps jammer van die cappu, gemiste kans ook lijkt me!