heb het altijd koud!

Discussion in 'De lounge' started by miekie82, Nov 7, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    BRRrrrrrrrrrrrrrr.....

Ik heb het echt altijd koud! Mijn handen zijn ijsklontjes en mijn voeten ijsblokken! hahaha
    Mijn vingernagels zijn zelf blauwig van kleur!
    Eigenlijk is mijn hele lijf altijd koud!

Of de verwarming nu aan staat, ik een dikke trui of sokken aan heb, blijf het koud hebben!

Wie heeft hier ook zo een last van? En wie heeft er tips om op te warmen vooral tips tegen die koude handen zijn welkom!

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... Ik haat de winter/herfst..geef mij de zomer maar!

kus miek

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Heb ik helaas ook last van. Ik vind het ook verschrikkelijk als het kouder wordt (in september al).

3. Ivonne

Ivonne Actief lid

Apr 9, 2006
    441
    0
    0
    Heb er ook last van, overdag stoor ik me er niet zo aan maar in bed kan ik niet slapen dan, dus hier slaap ik met een kruik :rolleyes:

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Mijn vriend werd altijd boos als ik een kruik meenam in bed, ik sliep ook met een dikke pyjama aan etc. Door hem ben ik gestopt met de kruik, en slaap ik nu zelfs naakt of alleen een slipje. Het is in het begin even doorzetten, maar nu heb ik het veeeeel minder koud dan voorheen ;)

5. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Ik ben ook eindeloos koud. Ik drink veel warme dingen: thee, warme melk, chocolademelk etc. daar hou ik me een beetje warm mee. En als mijn mannetje het warm heeft en ik koud, dan trekt hij maar iets uit... De verwarming komt nooit onder de 19 graden en als ik al met dikke truien en sokken zit, ga ik echt niet nóg een vest aantrekken.

Flientje

6. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    ik heb ook vaak een topje + shirtje + trui + vest aan, soms ook nog een leuk (warm) sjaaltje. oja en eigenlijk altijd 2 paar sokken, 1 paar waarmee ik in schoenen ga en daar overheen en paar lekkere huissokken.

ben door mn partner wel minder koud geworden, vroeger bij mn ouders thuis sliep ik met het raam dicht, kachel en pyama aan. nu slaap ik in een onderbroekje soms met tshirtje en het raam staat dag en nacht open, zelfs in de winter...

7. Niet meer actief

hier nog zo'n kou kleun
    altijd al geweest
    als mensen nog in t shirts lopen kom ik al aan met mijn trui :)

8. egeltje

egeltje Actief lid

Sep 14, 2006
    200
    0
    0
    Ik heb het ook altijd koud.
    Zelfs met dikke kleren aan :oops:

Gr Egeltje

9. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Probeer in huis niet te snel een extra dik vest aan te trekken. Dan wen je er alleen maar aan. Ik heb het ook altijd koud, maar ik merk dat als ik nu al een extra vest aan trek in huis (waar het gewoon 21 graden is) ik het in de winter nog kouder heb!

Nu moet ik zeggen dat de elektrische deken in bed straks wel lekker aan gaat hoor....

10. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

Oct 9, 2006
    2,351
    0
    0
    overijssel

ik heb precies hetzelfde...had het ook echt altijd koud en slaap nu met het raam open( jaja zelfs in de winter haha) en ook zonder pyama..

liefs

11. valhalla

valhalla Niet meer actief

Vroeger had ik dat ook echt verschrikkelijk! Zat ik met drie truien tegen de loeiende kachel te bibberen... Heb toen ijzerpillen geslikt en had nog een of ander middel van ik meen dr Vogel of VSM voor betere doorbloeding en dat heeft echt geweldig geholpen. Misschien een tip om eens te proberen?

12. loesje

loesje Bekend lid

Mar 1, 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    Wat voor een kleuren heb je in huis dat bepaalt heel vaak of je het koud of warm hebt. Heb je alles wit en kleurloos zul je het sneller koud hebben en heb je warme kleuren zoals donkerrood dan zul je het warmer hebben.

13. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,063
    3,858
    113
    Nou, mijn slaapkamer heeft steenrode vloerbedekking en balken, maar ik kan het ook flink koud hebben. Mijn elektrische deken gaat er binnenkort weer in, lekker warm!
    Vroeger had ik het altijd warm i.p.v. koud, maar mijn conditie was veel beter, bewoog meer en dus ook mijn doorbloeding zal beter geweest zijn. Tja, daar moet ik maar weer eens wat aan gaan doen.

14. bemy

bemy Bekend lid

Oct 20, 2007
    711
    0
    0
    ik sluit me bij jullie aan, ben net 'n ijsklontje!

Groetjes,

15. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    hahaha wat grappig dat meerdere er zo een last van hebben!
    Ik heb het in bed dus nooit koud! Dus slaap gewoon alleen in mijn slip! ja met instappen ff, maar zo opgewarmt!
    Nee echt als ik op de bank zit..brrrr...mijn handen en voeten! Alles wat uit steekt zeg maar hahaha

Ik heb licht gele muren, en kersen kleurige meubels, dus niet echt koud ingericht...

kus miek

16. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Ik ben altijd een koukleum geweest totdat ik zwanger werd.
    En nu je zult het niet geloven loop ik een een hemd shirt en het zweet staat op me voorhoofd

17. prismeis

prismeis Lid

Oct 1, 2007
    95
    0
    0
    ik heb hier ook last van.
    ik heb de hele dag door koude handen en voeten.
    soms voel ik mijn tenen niet meer van de kou.
    en als ik dan lekker in bed lig, met een flese deken, dan kruip ik tegen mijn warme vriend aan, en die stuurt me dan weg hahha ga weg met die koude voeten!
    tis erg vervelend, kheb nu ook lange sokken aan, dat scheelt een heeel klein beetje, zelfs nu voel ik mijn handen en voeten koud, zelft tot aan mijn knieen.
    lekker een deken erbij pakken en verder kan je niet.
    gelukkig werk ik in de kassen, zelfs in de kas is het nu koud overdag brrrr heb t-shirt aan plus een dikke trui.

groetjes pris

18. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Warme voeten blijkt het belangrijkste te zijn. Je kunt wel 5 truien aan hebben, zolang je voeten niet warm zijn word jij ook niet warm. Of het klopt? Nou, bij mij wel ja! Sterkte dames!

19. sporty78

sporty78 Actief lid

Jan 15, 2007
    195
    0
    0
    even in een warm badje met mijn voeten scheelt enorm! Daar word ik echt warm van.

Share This Page