Voor ik zwanger raakte had ik 75F/G, maar inmiddels (bijna 40wkn) is mij bij de betere lingeriewinkel verteld dat ik een voedingsbh nodig had maat 75J.... oh my goodness dacht ik! Er was nog 1 BH die ik waarschijnlijk zou passen en die ging ook niet groter dan J, wel de meest a-sexy die je kunt bedenken werd ik al voor gewaarschuwd. Naja, het was niet anders dus die maar besteld. Een paar dagen later kreeg ik van mijn zus een zwangerschapsblaadje waarin reclame werd gemaakt voor een website, die zelfs voedingsbh's tm cup M zou hebben. Mijn interesse werd gewekt, ze waren zelfs nog bijna 20 goedkoper dan dat lelijke ding bij de lingeriezaak. Wat heen en weer gemaild en vervolgens van 2 soorten 2maten besteld. Afgelopen zaterdag was mijn BH van Anit.a binnen bij de lingeriezaak. Vreselijk wat een ding... hij zat superstug en ik was verre van enthousiast; daar sta je met je bolle toeter en je voelt je al verre van aantrekkelijk met een lijf wat loters vocht vasthoud en dan krijg je ook nog zo'n afzichtelijk ding aan. Iets anders zou niet te krijgen zijn, groter dan J bestond niet en dit moest groot genoeg zijn volgens de miep in de winkel (zo voelde het niet). Ik rekende af bij haar moeder en zij vroeg of ik tevreden was. Ik vertelde eigenlijk niet, maar dat ik m voor de zekerheid meenam. Vertelde haar over de website die ik had gevonden en gezegd dat als die beter zaten, ik deze terug wilde brengen. De nieuwsgierigheid van de verkoopster was ook gewekt dus afgesproken dat als ze binnen waren, ik met de bh's zou komen dan zou ze meekijken welke het beste zat. Vandaag kreeg ik de bh's vd webshop binnen en ik werd er helemaal blij van! Ze bestaan, vrouwelijk, nog enigzins sexy voedingsbh's in grote cupmaat. Morgen ga ik ermee naar de lin.cherie en dan gaat die van hun sowieso terug. Dus meiden met een grote maat: er is hoop!! Wilde het toch even delen omdat ik weet hoe lastig het is als je een grote cupmaat hebt en je wilt je toch ook nog wel een beetje aantrekkelijk voelen Vrees dat ik hier de website niet mag plaatsen dus dat doe ik voor de zekerheid ook maar niet, maar PBen mag natuurlijk altijd
Ik ben nieuwsgierig,hier wat minder groot,nu 85 G tijdens zwangerschap en voeden.maar je mag me best een pb'tje sturen.
Ik geef borstvoeding en heb nu cup 80F (oke geen J maar ook groot) voor dames met iets minder grote cupdan J kan ik ook BH's van Simone Perele aanbevelen. Prijzig maar dat zijn voedingsbh's ook en de cup is zacht, rekt mee en je kan je borst er makkelijk uithalen om te voeden én het belangrijst voor mij, het zit super mooi en stevig!!(Ik heb de Andorra) Ook Prima Donna gaat tot H en ik vind dat ook prima om mee te voeden!
Dat zijn idd normaal de merken die ik droeg, maar helaas waren die niet meer in mijn.maat nu. maar deze bh's zijn rond de 45 en normaal betaalde ik toch zeker 70-90 voor een bh.
Klopt zijn een stuk duurder 70 euro was mijn laatste aanschaf maar hoop dat ik hem straks ook nog pas en ik kon echt geen fijne, mooie en vooral stevige voedingsbh vinden Bij alle BH's had ik raar gevormde borsten of ze waren echt te afzichtelijk
Ik ben ook wel benieuwd, krijg ook altijd mega jetsers in de zwangerschap / borstvoeding. Waarom zou je de link niet mogen posten? (Zo lang het niet je eigen webshop is.) Er worden hier op de site toch voortdurend tips gedeeld over merken en sites waar men wel (of juist niet) tevreden over is...
Dat is m ook lieke maar wist niet of ik dat hier zo neer mocht zetten ik heb nog een kortingscode voor 10% korting voor de liefhebber. Tsja ik lees hier vaak dat je geen reclame mag maken, dus durfde het er niet op te wagen. Ik heb geen aandelen hoor haha al zou dat geen verkeerde zet zijn volgens mij
Ik heb nu twee sites gevonden: - www.ikwordmama.nl - Welkom bij Lingerie voor twee. - Lingerie voor twee Als we er nog meer bij zetten, is niemand meer zn eigen site aan het promoten toch?
Ik heb het dus over lingerie voor 2 en de bh die ik uiteindelijk heb gekozen is de eclipse van hotmilk, maar had niet heel veel keus omdat ik zonder beugel wilde (op aanraden lingeriezaak) en dus cup J moest. Er staan nog veeel mooiere exemplaren op voor kleinere cuomaten dan J. Alleen die naam al, Hotmilk, vind t hillarisch