Even een nieuw topic; vond de vorige erg leuk om te kijken dus... show de eerste kleertjes Hier nog niks gekocht dus kan nog niks laten zien
Hihi ik heb zo'n lief setje gekocht Het linker setje van noppies word het eerst setje heb er ook een bijpassend licht blauw shirtje bij hihi vestje is aan twee kanten draagbaar Ons meisje had haar eerste pakje van z8 maar vond deze voor jongens zoveel leuker!
Leuk setje! Hier ligt het roze boxpakje van Noppies klaar, samen met het mutsje en de sokjes. Vind het niet het allerleukste wat ik kon vinden, maar er ligt iig iets klaar. Ik kijk even mee, misschien komt er nog een leuk pakje of setje voorbij voor meisjes?
Dit is het eerste pakje van onze oudste dochter, en dat mag onze a.s. dochter ook aan, als ze maar eens een beetje opschiet haha
Haha. Idd leuk setje Welke maat is jullie eerste setje? 50, 56? (Wat als je 50 koopt maar een grote baby hebt? Of andersom? - gewoon nieuwsgierig of dat een gekke gedachte is?) Ik heb al wel wat kleertjes maar ga over een paar weken samen met manlief iets uitzoeken. Ik regel veel maar eerste setje wil ik samen gekozen hebben
Ik koop idd ook 50, je kan altijd een reserve pakje 56 meenemen, maar bij ons meisje moest ik zelfs de mouwtjes van maatje 50 omslaan hihi
Ik had een setje gekozen, maar toen kreeg de Mango een nieuwe winter collectie en toen heb ik een nieuw, warmer setje gekocht Het is maat 56, denk niet dat onze dame in 50 gaat passen, maar voor de zekerheid ligt er een simpel Hema setje in maat 50 in een zijvakje vd vluchttas, daar wilde ik niet teveel geld aan uitgeven, 1e dochter was 55cm bij de geboorte Dit is het setje vd Mango;
Wat een leuk setje! Hier op zoek naar eerste setje voor een meisje, maar als het een jochie was.. echt stoer en schattig! Nu oog op een setje van Z8 (met de wimpers er op, laat maar zeggen). Met een blauw broekje of het broekje wat dit meisje aan heeft. Niet het vestje overigens. Vindt dit setje van noppies overigens ook erg leuk.. https://www.noppies.com/nl-nl/babykleding/noppies-cadeauverpakkingen-light-rose-67301-c092.html maar.. erg roze! haha gelukkig is dat broekje er ook in blauw met lichtroze hartjes. Ga vanavond met mijn moeder shoppen, dus dan maar eens even kijken! ps. soms mis ik echt een vind ik leuk knop!
Dankje! ben er ook echt blij mee! Ons meisje had toen van z8 een donkerblauw broekje met roze hartjes op de knietjes en een roze shirtje met ketting (afbeelding) Ik vind jouw setjes ook echt leuk! Ik zou lekker voor de noppies gaan lekker zoet toch dat roze dat vestje van noppies is echt Heeerlijk! Heeft ze veel gedragen! En ik denk dit mannetje zijn vestje ook straks!!
Wat super leuk! Hier ligt een setje van noppies klaar, in maat 50 en maat 56. Al verwacht ik dat maat 50 niet echt nodig zal zijn Voor het geval dat hebben we nog een boxpakje van z8 in maat 56.
Vindt het borgvestje ook echt heel mooi van Noppies, maar erg duur.. 45 euro :O. Dus misschien in de sale straks? Ik moet echt nog zoo wennen aan al dat roze. En ik vind het soms al snel hysterisch worden (oke, als ik kijk naar ons nichtje die 6 kleuren roze draagt in 1 outfit, haha). Het eerste (en tot nu toe enige) setje wat ik gekocht heb ik van moppies een blauw jurkje en legging met sterren er op. Ik kom uit het jongenswereldje, waar zo veel minder keuze is haha. Denk zelf dat ik z8 in 56 doe en moppies in 50 of andersom. Vanavond maar eens even rond kijken .
Ik denk post even een fotootje voor je dan zie je dat roze best heel leuk staat hihi snap het wel hoor! Bij mij was het precies andersom, de meeste jongens kleding is zoo donker!