Klopt inderdaad...ik wilde toen met de actie er 1 aanschaffen maar ze waren teruggeroepen. Vandaag werd ik gebeld dat de nieuwe er weer zijn.
Gaat vanaf 2011, dus dan moet ik ook terug met het matrasje van onze dochter... Dure hobby voor de leenbakker.
Ben net ook teruggeweest. Bij ons was ie nog niet gebruikt, sticker had ik nog (die grote poster die erop geplakt zat en de bon). Kreeg keurig een nieuwe mee. Was wel verbaasd over de grote rode sticker op de verpakking van de nieuwe. Zou toch eerder een groene sticker met een vinkje doen... weet je zeker dat dit een goeie is, geen foute Maar fijn dat je dit op het forum gezet hebt. Zou anders voorlopig echt niet bij de LB geweest zijn; hoe dichtbij dan ook!
Bedankt voor het posten! Ik had het nog niet meegekregen. Krijgt spruit 2 toch mooi een splinter nieuw matras ha-ha. Deze week maar even regelen.
Ik kwam toevallig op de pagina terecht anders wist ik het ook niet was een beetje aan het zoeken voor nieuwe spullen voor de kinderkamer. Hier dus ook de baby een nieuw matras haha
Hier ook mazzel, in 2011 aanschaft. Alleen vraag ik me af, ik heb de bon niet meer!!!! Heb ik nu pech??? Sorry!!! Ik zie het al
dit zijn toch de matrassen met binnenvering? waar kan ik op het matras zien welke ik heb?? begin te twijfelen, wij hadden een schuimmatras gekocht bij lb
Geruild alleen was die van ons iets ouder....maar hij had dezelfde schade zeg maar. Nou helemaal blij hoor