Ik heb hier nog een hele doos vol met babykleertjes in diverse maten. Dit pakket bestaat uit: - 3 x shirt lange mouw maat 68 - 6 x shirt lange mouw maat 62 - 9 x shirt lange mouw maat 50/56 - 4 x shirt korte mouw maat 62 - 1 x blouse korte mouw maat 62 - 1 x shirt korte mouw maat 56 - 4 x boxpakje maat 56 - 1 x pyjama (aan een stuk) maat 62 - 7 x broekjes maat 50/56 - 7 x broekje maat 62 - 1 x jurkje maat 56 - 1 x spijkerrokje maat 68 - 7 x romper maat 50/56 (met de teksten van maandag t/m zondag, dus voor elke dag een andere romper) - 1 x supermooie poncho met wantjes maat 62 - 1 x winterpakje maat 56 - 1 x winterjas maat 74 - 1 x winterzak voor in de wandelwagen (inclusief vaste wantjes). Sommige kledingstukken zijn zelfs ongedragen. Voor de rest ziet het er allemaal nog zeer netjes uit en is het met zorg gewassen en komt het uit een rook- en diervrij huis. Het kledingpakket bestaat uit nonmerk en sommige merkkleertjes (waaronder Name-it, BFC en Mexx). View attachment 159226
Niemand? Alles ziet er nog zo goed als nieuw uit en is nauwelijks gedragen. Ik heb het merendeel gekregen en heeft Zoë nooit aangehad i.v.m. verkeerde seizoen.
hoi mandy, ook actief hier! kom ook uit meppel! heb helaas voor jouw geen interesse in de kleertjes, beide kids zijn al uit de maatjes. maar dat je de kleertjes weg kunt doen joh, en misschien voor een 2e? ik had laatst ook alle kleertjes van sophie van zolder gehaald. heb alles weer netjes opgevouwd en in dozen gedaan. vind het zo zonder om het weg te doen. groetjes paulien
Hoi Paulien, ja ik ken je ook wel, we hebben al eerder contact gehad via ZP, maar dat weet je blijkbaar niet meer . Ik heb echt alle kleertjes die in dit pakket staan bijna allemaal gekregen of overgenomen in een pakket, maar vind het allemaal toch niet zo heel leuk meer, dus vandaar dat ik het weg doe . Alle andere kleertjes die Zoë niet meer past en die ik nog heel mooi vind heb ik uiteraard in een doos bewaard.