Ik vind het ook een dieren naam!Als ze straks 30 is , vind ik het zo raar klinken...maar dat is mijn mening!je moet zelf kiezen.Succes...
vind het een hele leuke naam, al zou ik het zelf niet kiezen. maar goed het is ook niet mijn keuze maar die van jullie! voor een meisje voor een jongen niet... is mijn mening en op iedere naam is wel wat te verzinnen als je in word mijn naam intoetst komt er zon rood dingetje onder en als je er dan op klikt veranderd mijn naam in gehaktbal...... nou ja....
Even off-topic: Hahahaha, dat vind ik wel een goeie, maar voor jou misschien wat minder leuk. Bij mijn naam wordt er vaak gezegd:"Hm, ik ken een hond en die heet ook *mijn naam*". Zeg dan gewoon lekker niks, denk ik dan
hmm tjah, ik vind het een hele mooie naam, maar mijn hond heb ik al puk genoemd dus ik kan hem niet meer kiezen. Maar als mijn hond niet zo heette, zou ik hem zeker overwegen.
Ik vind het wel een leuke naam, maar ik zou het ook als tweede naam kiezen of als koosnaampje. Ik moet nu ook gelijk denken aan een paar jaar terug toen mijn nichtje een jaar of 2 was. Toen noemden we haar altijd lytste pjuk (kleine pjuk) en dan is het wel leuk.
Let op met het lettertype op je kaartje als je voor die naam gaat. Ik ken iemand die zijn dochter zo heeft genoemd. Ikzelf vind het geen bijzondere naam zeg maar, maar een naam is nou eenmaal heel persoonlijk en dat kiezen jullie uit voor een kind. Alleen zij hadden een sierlettertype gebruikt waardoor de P een andere letter leek zeg maar. En dat zag er helemaal vreemd uit..... Dus met het uitzoeken van het kaartje wel even rekening mee houden zou ik zeggen
puck is heeeeeeel leuk maar heel gewaagd. we hebben een poezekat gehad die zo heette. ik vind het voor een kind super deze naam maar kleine kindjes worden groot en dat is dus het bezwaar van mijn vriend. gelukkig krijgen wij een knulletje dus is deze discussie voor ons gesloten
leuk om al jullie meningen te horen ik ben het steeds meer een leuke naam gaan vinden en denk dat het ook een kwestie van wennen is voor mensen in de omgeving die het raar zouden vinden. maar goed, afgelopen vrijdag hebben we de 20 weken echo gehad en jawel heel duidelijk, we krijgen een ZOON! voor ons is Puck geen optie meer omdat we het echt alleen voor een meisje mooi vinden. de zoektocht naar een leuke jongesnaam is begonnen
gefeliciteerd! jep dat hadden wij dus ook. van het begin af aan was de meisjesnaam duidelijk. en toen bleek eht een knulletje te zijn. we zijn dus nog steeds ernstig op zoek ( zie topic ideeen zijn welkom )
ik vind Puck een hele leuke naam! ik had vroeger een meisje bij mij in de klas zitten die zo heette en ik weet nog dat ik helemaal jaloers op haar was vanwege haar naam
Hallo! Niet naar bedoeld hoor, maar ben blij voor jullie kleintje dat het een jochie wordt en daardoor niet de naam Puck krijgt.... Wat een verschrikkelijke naam zeg...die naam zou ik nooit geven. Het kind kan wel een trauma aan de naam overhouden... Nee, deze naam kan wat mij betreft regelrecht naar het andere topic...meest vreselijke/lachwekkende namen. Maar goed, ieder zijn/haar eigen mening he... Liefs Elly.
Ik vind het een hele leuke naam en ook voor volwassen vrouwen, maar ik hou gewoon van een beetje aparte maar toch simpele namen. Jammer dan mijn vent zo traditioneel is, anders had ik ooki een dergelijke naam bedacht!