Hallo, in de week van 1 januari is mijn laatste 'menstruatie cyclus geweest. Deze menstruatie was anders dan anders, de ene dag had ik een heel klein beetje bloed verlies en de dag daarna helemaal niets, die dag daarna weer een heel klein beetje en daarna niet meer. Nu vraag ik mij af of dit een innesteling kan zijn geweest, op 29 januari heb ik voor het eerst een positieve zwangerschapstest in handen gekregen, op 30 januari heb ik een clearblue test gedaan welke aangaf 1-2 weken zwanger te zijn. Nu vraag ik mij af hoe lang zou ik nu ongeveer zwanger zijn?
Hoi Mloess89, heb je in de 2e helft van januari een negatieve test gehad vóór je positieve testen? Want dan weet je dat je menstruatie van begin januari ook echt een menstruatie was. En anders zal een echo het moeten uitwijzen. Het kan altijd dat een innestelingsbloeding voor een menstruatie wordt aangezien, maar je kunt toch ook echt eens een andere menstruatie als anders hebben gehad. Groetjes BRigitte
Hallo, Ik heb toen 1 test gedaan en zag een heeeeeeeeelee lichte streep, mijn vriend zag hem niet maar ik overduidelijk weer wel, of ik wou hem graag zien. Ik ga maandag naar de verloskundige dus we zullen zien of het al langer is dan nu in de 7e week