Bibi I love mama speen, zwart (uit de doos)

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door Bonkie, 26 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Lieve dames,

We zijn net terug van vakantie en ik ben hier de lievelingsspeen van mijn dochter kwijt geraakt.

Het gaat om de I love mama speen van het merk Bibi. Kleur wit/zwart/rood. Zonder ring.

Helaas wilt ze geen andere speen behalve deze en een speen uit Frankrijk. Erg vreemd, want je zou toch denken dat alleen het plaatje anders is, maar misschien is ze wel heel erg op het plaatje gesteld.

Zelf ook wel een beetje verdrietig. Het was toch haar geboortespeentje en die wilde ik in haar doosje doen.

Wie heeft er nog 1tje liggen?
    En maakt deze mamma en dochter heel erg blij?

Liefs van mij.

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    ik heb hem denk ik nog wel, maar hij is wel een keer gebruikt? (volgens mij kun je ze ook bij de prenatal kopen?)

3. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Prenatal heeft ze helaas niet, alleen zilver of goud. En die wilt ze niet, gek genoeg.

Verder helemaal niemand? Ik heb het liefst een nieuwe en anders kom ik bij je terug.

4. zohra

zohra Niet meer actief

#4 zohra, 28 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jun 2011
    ik moet ook nog 1 hebbe maar volgens mij met ring zal vandaag asl ik het niet vergeet ff kijken.

heb m al hij is voor v.a 1 dag is wit met i love mama en dan een soort van handvatje eraan in het rood, hij is nieuw.

pb maar wat je er voor over hebt, vraag me wel af of ie door de
    brievenbus kan.

5. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een nieuwe voor je.....nog in doosje. Mocht je het nog nodig hebben dan hoor ik het wel.

Deel Deze Pagina