Hoi Allemaal. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik zoek deze rompers op de foto's hier beneden, ze zijn van BABY BASICS dit is maat 74/80, 95% katoen en 5% elastomeer maar ik moet nu een maat groter hebben maar ik weet niet meer waar ik ze gekocht heb en kan het ook niet op google vinden ben al de hele ochtend bezig met zoeken. Dus wie kan mij helpen
Misschien Babydump? Het merkje komt me bekend voor. Volgens mij had mijn dochtertje een rompertje van de Babydump met dat merk. Succes!
dank jullie wel voor jullie reacties, op de merkjes staat wat anders dan baby basics maar ik denk dat we gewoon even moeten gaan testen of ze hetzelfde aanvoelen ik vind dat soort rompers de beste omdat er iets aan stretch in zit
Volgens mij heb ik zulke rompers járen geleden bij Hans Textiel gekocht... Zijn inderdaad super rompers!!!!
Hans Textiel! Super fijn maar helaas weg hier Zeeman heeft ook fijne rompers met stretch voor een fijne prijs.
Heb bij Hans textiel gewerkt en dacht daar ook meteen aan............ Maar die is een tijd geleden dicht gegaan. alle winkels..............