Ik heb in de cadeau doos van de Plus supermarkt een BonBebe muis ontvangen een knuffeldoek.. Mijn zoontje is hier helemaal verliefd op en kan niet meer zonder Dus om ellende te voorkomen zou ik er graag een stuk of twee bij hebben.. Dus wie heeft em liggen en wil em aan mij kwijt? Hier een foto van zoontje met muis.. hoop dat ie duidelijk genoeg is, en ander maak ik straks nog foto van muis alleen maar zoonlief slaapt er nu mee
Hai meid! Ik heb hier nog eentje liggen. Als je een enveloppe gefrankeerd aan mij toezend, stuur ik hem zonder probleem naar je op. Ik hoor het wel! Groetjes!
Heel graag!! Heb de envelop nog niet op de bus gedaan, en daar wacht ik dan wel ff mee, anders moet je weer bijplakken
Nee geeft niks stuur maar op.. We zitten midden inj een verbouwing. DIe ene ligt al klaar voor je, kom ik er nog een tegen PB ik je gewoon. Kan ook zijn dat ie naar het goede doel is gegaan.. Heb zoveel van die tutjes haha
Is deze muis met vier van die punten aan alle kanten zeg maar? Want volgens mij heb ik er nog 1 liggen. Mijn jongste zoon gebruikt alleen zijn poppie (oudere variant van de verloskundige 4 jr terug)
Ik heb eens gegoogled en volgens mij is het exact dezelfde. Ik ga morgen even voor je kijken want me zoontje ligt nu te slapen en hij ligt op zijn kamer.
@Lianda; ja de muis heeft 4 punten (handen en voeten) dus als je hem hebt wil ik em graag van je overnemen! Laat je me weten als je em gevonden hebt? @Susan; ben niet zo crea maar nogmaals bedankt!
Zijn er toevallig al muizen naar mij onderweg? We gaan vandaag een dagje shoppen, dus muis gaat mee.. Ben als de dood deze te verliezen plus dat deze eigenlijk in de was moet.. hahah dus als je de muis nog hebt liggen.. GRAAG!!
Twee muizen veilig aangekomen in Lelystad Dank jullie Juffie en zogezegend! Helemaal blij! Er komt er als het goed is nog eentje mijn kant op (van Lianda) en dan ben ik voorlopig wel voorzien hoop ik Super bedankt allemaal! xx