Binnenspeelparadijs al leuk voor dreumes van 14 mnd die goed loopt?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vruchtje24, 29 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.191
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi ik vroeg me af of een binnenspeelparadijs al leuk is voor dreumes van 14 mnd die goed loopt? Of wordt het pas leuk als ze wat ouder zijn? Entree kost toch 7,50 en voor volwassenen 3,50 en anders ook zo zonde.

Ik hoor het graag.

gr vruchtje

2. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.812
    4.050
    113
    Hier was het een groot succes vanaf het moment dat ze kon lopen.

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

heb je ballorig al bekeken?

4. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Het kan goed hoor. Er is een speciale hoek voor kleine kids. In de ballenbak, op het springkussen, zachte bouwstenen stapelen. Allemaal leuk.

5. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Groot succes ook hier... Mijn zoon was 10mnd toen hij liep en vanaf toen was het dikke pret !

6. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Nathan vind het ook super. Lekker klimmen, klauteren en glijden:D

7. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Is het ook leuk als ze nog niet kunnen lopen, maar wel kruipen? (16 maanden)

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ja hoor ook voor kruipende kinderen is het leuk in de babyhoek mits het niet te druk is. Anders lopen er vaak toch wat grote lummels rond die niet opletten en op vingers gaan staan. Ik zou gaan op een door de weekse dag buiten de vakantie, dan is het het leukst voor de allerkleinste.

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    vanaf dat ze 1 jaar is, zijn wij er naar toe gegaan ongeveer... (ballorig meestal) . Ze kon pas lopen met 16 maanden, maar klimmen en klauteren deed ze volop :) .

Ik zoek in principe wel speeltuinen waar ik al ouders niets of bijna niets hoef te betalen. Bij de prijzen die TS noemt zou ik ook niet gaan.
    Ik moet wel zeggen: Diverse malen hebben wij al korting gehad overigens, omdat ze toen nog zo klein en zeker/vooral toen ze nog niet kon lopen (gratis of half geld entree) . Maar dat merkte we altijd pas aan de kassa.

10. tulip

tulip Niet meer actief

wij zijn voor het eerst gegaan toen ze een beetje kon lopen, maar vind het nog wel eens jammer dat we niet eerder gegaan zijn. Kruipend was het ook al hartstikke leuk geweest.

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hier vindt Madelief het ook helemaal geweldig!! Maar ze hebben ook een speciale hoek waar alleen kinderen tot 3 jaar mogen komen. Worden ze ook niet omver gelopen!

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.191
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Leuk om te horen dat het dus goed te doen is met zijn leeftijd nu. Morgen wordt het regenachtig dus kunnen we lekker naar het binnenspeelparadijs:)

13. mamasim

mamasim Actief lid

8 mrt 2009
    255
    0
    0
    Wat een leuk idee! Was nog helemaal niet in me opgekomen, een binnenspeelparadijs...
    Heb net meteen even op de site van Ballorig gekeken en dat gaan we maar 'ns uitproberen :). Daar staat trouwens dat alleen de kindje entree betelen, begeleiders zijn gratis.

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.191
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    We zijn geweest en hij vond het helemaal geweldig! Nu ligt hij heerlijk te slapen want voor zo een hummeltje is het natuurlijk erg vermoeiend. Met slecht weer gaan we zeker nog eens.

15. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    mijn meisje van net 12 maanden loopt ook los, maar toen ze dat nog niet kon was ballorig ook al een groot succes hoor! we gaan regelmatig vanaf dat ze heel klein was (oudere zus vind het ook geweldig;) ) en ze vermaken zich allebei altijd geweldig :)

16. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    mijn dochter loopt nog niet maar klimt wel en kan traplopen dus de glijbaan op enz
    vind het geweldig

17. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

leuk dat hij het zo naar zijn zin gehad heeft :) !

18. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik ben in februari in Coevorden in zo'n binnenspeeltuin geweest. Mijn zoontje was toen 11 maanden, kon nog niet lopen, maar wel kruipen en vond het fantastisch. Ze hadden daar een apart afgesloten deel voor peuters tot 4 jaar, echt ideaal.

Deel Deze Pagina