Hoi ik vroeg me af of een binnenspeelparadijs al leuk is voor dreumes van 14 mnd die goed loopt? Of wordt het pas leuk als ze wat ouder zijn? Entree kost toch 7,50 en voor volwassenen 3,50 en anders ook zo zonde. Ik hoor het graag. gr vruchtje
Het kan goed hoor. Er is een speciale hoek voor kleine kids. In de ballenbak, op het springkussen, zachte bouwstenen stapelen. Allemaal leuk.
Ja hoor ook voor kruipende kinderen is het leuk in de babyhoek mits het niet te druk is. Anders lopen er vaak toch wat grote lummels rond die niet opletten en op vingers gaan staan. Ik zou gaan op een door de weekse dag buiten de vakantie, dan is het het leukst voor de allerkleinste.
vanaf dat ze 1 jaar is, zijn wij er naar toe gegaan ongeveer... (ballorig meestal) . Ze kon pas lopen met 16 maanden, maar klimmen en klauteren deed ze volop . Ik zoek in principe wel speeltuinen waar ik al ouders niets of bijna niets hoef te betalen. Bij de prijzen die TS noemt zou ik ook niet gaan. Ik moet wel zeggen: Diverse malen hebben wij al korting gehad overigens, omdat ze toen nog zo klein en zeker/vooral toen ze nog niet kon lopen (gratis of half geld entree) . Maar dat merkte we altijd pas aan de kassa.
wij zijn voor het eerst gegaan toen ze een beetje kon lopen, maar vind het nog wel eens jammer dat we niet eerder gegaan zijn. Kruipend was het ook al hartstikke leuk geweest.
Hier vindt Madelief het ook helemaal geweldig!! Maar ze hebben ook een speciale hoek waar alleen kinderen tot 3 jaar mogen komen. Worden ze ook niet omver gelopen!
Leuk om te horen dat het dus goed te doen is met zijn leeftijd nu. Morgen wordt het regenachtig dus kunnen we lekker naar het binnenspeelparadijs
Wat een leuk idee! Was nog helemaal niet in me opgekomen, een binnenspeelparadijs... Heb net meteen even op de site van Ballorig gekeken en dat gaan we maar 'ns uitproberen . Daar staat trouwens dat alleen de kindje entree betelen, begeleiders zijn gratis.
We zijn geweest en hij vond het helemaal geweldig! Nu ligt hij heerlijk te slapen want voor zo een hummeltje is het natuurlijk erg vermoeiend. Met slecht weer gaan we zeker nog eens.
mijn meisje van net 12 maanden loopt ook los, maar toen ze dat nog niet kon was ballorig ook al een groot succes hoor! we gaan regelmatig vanaf dat ze heel klein was (oudere zus vind het ook geweldig ) en ze vermaken zich allebei altijd geweldig
Ik ben in februari in Coevorden in zo'n binnenspeeltuin geweest. Mijn zoontje was toen 11 maanden, kon nog niet lopen, maar wel kruipen en vond het fantastisch. Ze hadden daar een apart afgesloten deel voor peuters tot 4 jaar, echt ideaal.