puckababy & delta sleep voor zijslapen?

Discussion in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' started by BabeBabe, May 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Wij hebben sinds vandaag een puckababy piep voor de kleine om in te slapen aangezien hij moeilijk in slaap valt omdattie z'n speen steeds wegduwt en ontzettend maait met z'n armpjes tegen z'n gezicht... nou is het ook zo dat hij 's nachts in z'n wieg in een delta sleep slaapt, (heb plaatje bijgevoegd voor het geval je niet weet wat dit is) dit zodat alstie wel spuugt in z'n slaap hij dus niet op z'n rug ligt en erin kan stikken, maar ook niet door kan rollen op z'n buik.

Mijn vraag, als ik de puckababy gebruik, moet hij dan verplicht op de rug? of kan ik dan alsnog wel de delta sleep gebruiken...?

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Staff Member

Mar 9, 2010
    2,192
    5
    38
    Hallo,

Als je de delta sleep gebruikt, en tegelijkertijd de puckababy, dan lijkt het mij dat het armpje van je baby in de knel komt te zitten. Het is nog steeds het veiligste om een baby op de rug te laten slapen.

Succes, Adrienne

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Tja, en alstie spuugt terwijl hij op z'n rug ligt dan versliktie zich dus... lijkt mij dat op de zij in combi met de delta sleep toch veiliger is... Maar denk inderdaad dat de combi puckababy/delta sleep misschien niet zo handig is...

4. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Staff Member

Mar 9, 2010
    2,192
    5
    38
    Hoi hoi,

Probeer het gerust uit hoor. Misschien valt het wel mee en kan het wel samen! Ik heb wel ervaring met een delta sleep, maar niet met een puckababy.

Succes!!

Groetjes Adrienne

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hij heeft gisteravond in de puckababy geslapen zonder deltasleep en van 10 tot 3 uur geslapen, dus helemaal happy :)

6. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Staff Member

Mar 9, 2010
    2,192
    5
    38
    Hoi Babe,

Wat fijn voor jullie!!

Groetjes Adrienne

Share This Page