Diaree enzo... ???

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Diamaria, 29 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diamaria

Diamaria Bekend lid

10 mrt 2009
    586
    0
    16
    Hoe lang mag een baby van 3 weken diaree hebben??
    Hij drink wel gewoon goed!

We geven hem nu 120cc nutrilon omneo speciaal voor darmkrampjes enzo.. En daar doen we 2 scheppen johannesbroodmeelpap bij omdat hij een hele gulzige drinker is! En voor de hevige darmkrampjes gebruik ik voor ik zijn voeding geef, infacol speciaal voor darmkrampen.

Hij is net pas op deze voeding over,sinds afgelopen dinsdag..
    Het CB zei dat ik het ongeveer wel een week de tijd moest geven..

Hoe lang mag ik ook die infacol gebruiken??

En komt zijn diaree gewoon door de verandering van zijn voeding, of mischien door de andere dingen??

Groetjes Diamaria :)

2. Diamaria

Diamaria Bekend lid

10 mrt 2009
    586
    0
    16
    Waarom krijg ik geen antwoord op mijn vragen??
    Dit had ik de vorige x ook al...

Groetjes Diamaria

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    #3 kwebbeltje, 30 mei 2010
    Laatst bewerkt: 30 mei 2010
    Pardon?

Vragen worden beantwoord wanneer wij er tijd voor hebben. We doen dit altijd nog op vrijwillige basis naast onze eigen dingen.
    Ik ben vanmiddag met vragen bezig geweest, maar dat wil niet zeggen dat alles direct beantwoord word....en ze worden beantwoord op volgorde van stellen.
    Je vraag wordt vanzelf beantwoord....soms worden vragen snel beantwoord en soms duurt het langer.

Nu even antwoord op je vraag...

Waar nu exact de diarree vandaan komt kan ik niet zeggen. De kans is groot dat het van de voeding komt. Laat het niet langer dan een week duren. En blijf ervoor zorgen dat de vochtopname goed blijft.
    Als het langer dan 1 week aanhoudt zou ik even de HA consulteren.
    Wat betreft de infacol...volgens mij zou je dat heel lang kunnen gebruiken. Het zorgt ervoor dat kleine gasbellen worden samengevoegt tot grote gasbellen en dus door je kleine makkelijker kan worden afgevoerd. Bij mijn weten wordt het dus niet opgenomen door het lichaam.

Ilja

Deel Deze Pagina