helemaal mee eens maar ik denk wel dat z m tot een jaar erin gehad heeft want bij de mini kunnen de armen eruit he
Hier ook een mini. Daar slaapt mijn zoontje goed in. Als hij deze niet aan heeft slaat hij zichzelf wakker doordt hij nog geen volledige controle heeft over zn armpjes. Ze mogen de mini (en ook pacco) niet aan na de inentingen he, de eerste 24 uur.
Wij hebben tot 4 maanden en een week de Pacco gebruikt, dag en nacht.. IDEAAL!! Nu begint ze af en toe aanstalten te maken om haar om te willen draaien van rug naar buik dus ben ik het nu aan het afbouwen. Heb haar 's nachts nog wel in de Pacco (ze ligt bij me op de kamer en hoor elk geluidje dus vertrouw t wel) tot ze omdraait. Overdag ligt ze in een andere bakerzak (maxi ofzo).. Hier slaapt ze gelukkig ook heel goed in, maar ze was er ook wel zelf aan toe. Toen ik het met 3 maanden probeerde sliep ze echt niet zonder de Pacco.. Dit is die bakerzak; Marktplaats.nl > Bakerzak maxi roze gestreept - Kinderen en Baby's - Dekens, Slaapzakjes en Inbakerproducten
Mijn meisje slaapt tot nu toe ook in de Pacco. Ik heb wel een Puckababy aangeschaft omdat ik de Pacco wilde afbouwen en ik de Puckababy makkelijker vind voor bij de oma's die oppassen. Maar helaas is de PB nog geen succes, ze bllijft erg lang wakker en onrustig en is ook zo weer wakker. Ze maakt tot nu toe nog geen stalte om te gaan draaien, maar ga het binnenkort weer proberen! Succes jij ook! Afbouwen lijkt mij ook erg moeilijk!