Puckababy maat vraag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sidmick, 13 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Mijn zoontje slaap overdag in de pacco doek omdat hij zich zelf wakker houd/maakt.
    Dit gaat opzich goed. Toch vind ik het wat sneu aandoen.
    En in de nachten wil ik hem ook wat geborgenheid bieden.
    Nu wil ik de puckababy gaan proberen.
    Ik twijfel alleen over de maat.
    Hij is pas 6 weken maat wel al 5.4 kilo en 58 cm.
    Dat is volgens de site 4 cm te klein voor de mini versie.
    Maar zou ik nou echt voor die 4 cm de piep nog moeten aanschaffen?

2. fanny73

fanny73 Lid

11 jan 2011
    70
    0
    0
    Noord-Holland
    Volgens mij kun je gewoon naar de grotere hoor, ik heb ze allebei gehad maar die paar cm maakt dat er natuurlijk wat meer ruimte zit, maar lijkt mij geen probleem
    Ik heb mog een mini liggen in het lichtblauw, dus mocht je geinteresserd zijn om m over te nemen, laat maar weten.
    Anders kun je ook op marktplaats oid kijken voor een tweedehands piep zodat je niet zoveel hoeft te investeren voor korte tijd.

Succes!

3. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig inderdaad, maar houd er rekening mee dat de mini in zijn geheel groter is, dus ook in de breedte. Ik vond het best een verschil met de piep. Ik heb mijn zoontje ook langer in de piep gehouden, terwijl hij volgens zijn lengte al naar de mini had gemogen. Ze liggen eigenlijk ook nooit helemaal gestrekt maar met opgetrokken beentjes. Kijk anders eens op marktplaats. Er worden er daar heel veel aangeboden voor een leuke prijs. Dan is het niet zo erg dat hij er niet zo lang in ligt.

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    ik heb net idd toch maar de piep gekocht via mp. Als hij eruit is gaat ie gewoon weer op mp ;)

Deel Deze Pagina