Maandag weer aan het werk

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LadyDaisy, 8 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Het is bijna zover, ik moet maandag weer aan het werk.
    Mijn ouders komen oppassen, sowieso dinsdags, en maandag en donderdag voor zolang ik nog niet bij het KDV terecht kan.
    Het zijn echt schatten!

Ik ben benieuwd hoe ik me zal voelen, of de dag voorbij kruipt of vliegt.
    En hoe Vicky zal reageren op het feit dat ik er overdag niet ben.

Zucht... nog maar 7 dagen

2. klavertje

klavertje Bekend lid

18 jun 2008
    710
    0
    0
    Ja, moeilijk he meid!!
    Ik kan het me helemaal voorstellen.
    Ik werk zelf nu maar 2 ochtendjes. Mijn man en ik hebben besloten dat ik voorlopig voor de rest thuisblijf om voor onze kleine te kunnen zorgen.
    Als ik ga werken gaat hij naar mijn moeder. Dat gaat prima hoor! Ik heb heel makkelijk kunnen loslaten.
    Suc6 meid!!

3. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Ja, lastig hè? Volgens mij heeft iedereen dat hoor.

Ik was wel blij met de wendagen van het kdv, want toen ik eenmaal echt weer aan het werk was, was krummel al een beetje gewend op het kdv en had ik al wel het gevoel dat het goed ging daar. En je went er echt aan.

Ik vind het zelf heerlijk om te werken, aan het eind van m'n verlof kwamen de muren thuis echt op me af, had het gevoel dat m'n wereldje zo klein geworden was. Dus ik was er echt wel aan toe. En ze heeft het nu reuze naar haar zin daar en ze leert volgens mij veel van de andere kindjes. En ze is altijd zoooooooo blij als ze me ziet 's middags, dat is ook wel mooi.

Misschien is het een idee om deze week ook een wendagje in te lassen? Dat je ouders komen en dat jij een middagje de stad in gaat ofzo?

4. LadyDaisy

Ze is al een paar zaterdagen bij opa en oma overdag gebleven.
    En mijn ouders hebben gelukkig al een paar dagen 'proef' gedraaid, dus daar ben ik wel gerust op.
    Ik ben ook wel toe om weer te werken, weer lekker onder de mensen en dingen doen waar ik plezier in heb en goed in ben.
    Ik ga deze week ook naar mijn ouders om mee te helpen om Vicky's kamertje daar in orde te maken, dan kan ze daar ook blijven slapen.
    Ik hoop alleen dat het KDV snel wat van zich laat horen!

5. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Fijn dat je weet dat het goed gaat bij je ouders! Dan hoef je je daar in ieder geval niet druk om te maken!

En nogmaals: het is echt heel normaal dat je er tegenop ziet, ze is nog zooooooooooo klein! Dat vond ik toen tenminste wel. Maar gelukkig is ze in goede handen!

Veel succes met werken volgende week!

6. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Geniet nog van je laatste week verlof. En het is inderdaad moeilijk om los te laten maar straks is het ook wel lekker om iets voor jezelf te doen, dat had ik tenminste.

7. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.046
    453
    83
    Vrouw
    Ik zag er ook tegenop aan de ene kant, maar aan de andere kant was ik ook wel weer toe aan iets anders dan het moederen. Het is mij echt meegevallen en ik vind het nu een mooie verdeling: drie dagen werken en de rest bij mijn meisje. Succes, het gaat vast beter dan je denkt!

8. LadyDaisy

Bedankt voor de opbeurende woorden meiden!
    Ik ga deze week nog lekker genieten van mijn meisje en laat jullie volgende week weten hoe het gegaan is.

9. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Hoi Lady Daisy,

maak je geen zorgen hoor! Wrs ben je zo druk op je werk met bijkletsen en weer "ingewerkt" worden dat je bijna geen tijd hebt om je meisje te missen!
    Ik zag er ook zo tegen op, terwijl ik echt dacht geen thuisblijfmoedertje te zijn, maar geloof me: 1 dag voor ik moest beginnen heb ik er sterk over na gedacht! Eenmaal weer begonnen vind ik het best wel weer fijn. Je geniet des te meer van het thuiskomen!
    Ik heb zelf wel 1 keer gebeld naar het KDV, (moest kunnen vond ik) en het scheelt om te horen dat t allemaal goed gaat! Nu bel ik niet meer. ik ga lekker naar mn werk en haal savonds mn ventje weer op: heerlijk!

10. LadyDaisy

Nou, het is me 100% meegevallen!
    Ik krijg dan wel een compleet andere functie ivm crisis etc., omdat ik een contract tot 01/12/2009 heb, maar ook dit is erg leuk om te gaan doen.
    Wel heb ik gemist dat ik niet lekker eventjes tussendoor met mijn meisje kan knuffelen/spelen, maar dat maken we wel weer lekker goed op de dagen dat ik thuis ben.
    Morgen lekker een dagje vertalen, en dan lekker een dag thuis met mijn meisje :D

11. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Fijn dat het zo meegevallen is!

Told you so :) hahaha!

Kan ik nu vertellen dat ik na twee weken dacht: HELLUP! Waarom moest ik ook alweer zo nodig aan het werk? Ik werk namelijk in het voortgezet onderwijs en ik vind het hartstikke leuk hoor, maar soms...... kan ik die kids wel achter het behang plakken! Maar goed dat ik dat niet heb in het lokaal :)

Maar uiteindelijk weet ik dat ik echt niet geschikt ben om thuis te blijven, ik moet iets met m'n hoofd doen. En krummel heeft het reuze naar haar zin op het kdv en één dag in de week met papa. Ik ga dus echt zonder schuldgevoel vier dagen in de week aan het werk!

Inderdaad wel jammer dat je niet af en toe even het kdv kunt binnenwippen voor een knuffel, maar dat wordt ruimschoots goed gemaakt als ik haar kom halen en op de drie dagen dat ik wel de hele dag van haar kan genieten.

Deel Deze Pagina