Mijn eerste 2 kids zaten vlak op elkaar en ik kreeg toen bij beide een echolijstje. erg leuk. u na 4 jaar komt er een 3e... met veel pijn en moeite heeft de informatrice een 3e lijstje gekregen voor deze zwangerschap omdat ze eigenlijk niet meer verkrijgbaar zijn maar via via had ze er nog net 1.. ik blij...tot vandaag... mijn zoontje vond het nodig om aan een muurplank te hangen om een autootje te pakken...en toen viel de plank met alles erop naar beneden behalve de schrik had hij gelukkig niets..maar wel de laptop stuk en 1 van de 3 lijstjes kapot... Misschien heeft hier iemand nog een lijstje die diegene niet gebruikt en naar me op kan sturen? zou fantastisch zijn. Ik hoor dan graag van je! groetjes!
Femke kreeg vandaag post... aan de envelop zag ik al dat het niet de juiste is.. het lijstje is kapot gegaan (glas) in mijn post van 11:44 in dit topic staat een link voor de foto Maar wel lief dat je hem hebt opgestuurd maar dit is een kartonnetje... wil je anders de portokosten terug? groetjes!
Voor zover ik kan zien op jou foto, is alleen het glas kapot. Is het niet mogelijk om bij een glas zet bedrijf een stukje glas opmaat te laten maken?
klopt babytjuh ik heb moeder voor moeders een fb berichtje gestuurd en kreeg na een aantal weken zomaar een nieuwe thuis! Hoe mooi is dat! Topic kan gesloten worden.