Mijn zoontje heeft een lievelingsknuffel en wil nog wat reserve, wie heeft er nog 1 liggen en doet hem voor een klein prijsje weg?
Zijn nog te krijgen alleen de nieuwere hebben een ander snoetje! Helaas is dat hier ook zijn tut dus heb er al een 2de gekocht bewust! Kan er wel 1 nieuwe voor je halen hier en opsturen?
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb er nu 3, allemaal nieuw gekocht maar wil graag nog 1 of 2 reserve voor bij de (schoon) ouders thuis. Hij kan echt niet zonder. Ik was ze vaak en ben bang dat ze te snel slijten, dit omdat ze eigenlijk niet in de wasmachine mogen. Ik weet dat ze bij de prenatal te koop zijn, dus moet denk ik toch maar voor een nieuwe erbij gaan
Bedankt voor de reacties meiden. Ik weet dat ze nog te koop zijn, inmiddels heb ik er 4. Bij prenatal 1 gekocht met de stickertjes korting. Dit topic was ik juist gestart voor het verkrijgen van extra knuffels tegen een klein prijsje, zodat ik er een bij de opa's en oma's kon leggen. Ze zijn overal nog te koop met de nieuwprijs van 19,95. Ik dacht, als iemand er nog een heeft liggen en hij doet er niks mee dan neem ik hem graag over. Dit topic mag sluiten!