Hi mama's Ik ben op zoek naar een draagjas voor de winter. Budget rond de 100 a 120 euro. Waterdicht en geen hobbezak. Ben niet een erge koukleum. Zie door de bomen het bos niet meer. Hebben jullie goede ervaringen met een bepaalde draagjas?
Ik heb een softshell van lennylamb in het zwart. https://draagkrachtigshop.nl/LennyLamb_draagjas Hij is wel wat wijd bij een newborn, maar daardoor perfect om ook peuters te dragen .
Ik heb de softshell van Mamalila, is alleen wel stuk duurder dan je budget. Maar ben er heel blij mee. Voor mij alleen in de winter te koud, maar tijdsns het dragen vond ik hem vorige winter wel prima. Je geeft elkaar blijkbaar toch veel warmte. Gebruik hem momenteel als zwangerschapsjas. Maar ook met buik en rug dragen is hij ideaal. Straks kan kleine gup er mooi weer in. Bonprix heeft regelmatig ook jassen, moet je wel snel bij zijn, want de populaire maten zijn snel op. Volgens mij zijn de jassen Greyse ook wat betaalbaarder. (Maar het blijft duur)
Ik weet dat ze bezig waren met een groepsaankoop op Facebook. Weet alleen niet of ze al besteld hebben. Zat volgens mij leuke korting bij. Groep heet iets van groepsaankoop Greyse jassen hoodies en nog wat....
Ik heb er eentje van bonprix. Kon ik ook in mijn zwangerschap aan als gewone jas en daarna met een extra stukje stof tussen de ritsen als draagjas. Prima ding. De mouwen waren alleen wat kort maar dat heb ik met alles van bonprix.
Heb ik ook en een echte draagjas die twee zijn echt niet te vergelijken Bonprix is kwalitatief echt slecht en ook niet zo goed gevormd
Nee snap ik maar ik ging ook geen fortuin uitgeven voor een jas die ik max 6 maanden ging gebruiken. Overigens ligt hij op zolder als er nog eentje bij zou komen. Ik ben best op de hoogte van kwaliteit, ben zelf van de outdoor kleding, maar dit is echt geen enorm slechte jas.