dochter 10 weken wil niet graag in bad

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door monky1, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monky1

monky1 Lid

14 aug 2008
    74
    0
    0
    oldenzaal
    hoi mijn dochtertje van 10 weken wil niet graag in bad ze huilt dan aan een stuk door,
    vind dit wel jammer maar ja, onder de douch met papa of mama wil ze wel dan is ze heel rustig en lacht ze zelfs
    hebben meer hiet ervaring mee en meschien tios voor mij
    groetjes monique

2. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Misschien vindt ze de ruimte te groot? Is het niet knus genoeg? Heb je een tummytub, anders kun je dat eens proberen. En anders misschien een grote emmer. Mijn zoontje vond het ook niet leuk in het badje maar hij vond het heerlijk in de tummt tub.

3. monky1

monky1 Lid

14 aug 2008
    74
    0
    0
    oldenzaal
    oke bedankt heb geen tummy tub maar kan dat wel eens proberen
    dank je groetjes

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Je kan ook een gewone emmer nemen.
    Maar zou zelf gewoon lekker blijven douchen, is toch heerlijk

5. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Is het niet beter als je het badje maar voor een derde vol doet zodat je kindje de bodem kan voelen? Hier lukt dat wel, alsof Louiza zich veiliger voelt omdat ze 'grip' heeft.

6. Gilmoora

Gilmoora Actief lid

26 jul 2007
    153
    1
    0
    Administratief medewerkster
    Zoetermeer
    Alyssia vond badderen in het begin ook vreselijk! Alleen maar krijsen en huilen... Ik heb toen zo'n bad-zitje gekocht bij de Prenatal.
    Hydrofiele luier eroverheen, bad vol laten lopen en haar gewoon laten zitten in het zitje, met alleen haar hoofdje ondersteunen.
    Sindsdien gaat het stukken beter, nu lacht ze zelfs in bad en spartelt ze met haar voetjes.
    Misschien is het wat eerder gezegd is, dat ze wat meer grip moet hebben of de bodem kunnen voelen. En zo'n zitje is dan ideaal vind ik.

7. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Hier vond ons zoontje op die leeftijd het bad ook niks...
    maar we hadden ook een tummie tub/shantalbad en dat vond ie echt super...tot aan zijn schouders lekker onder water en lekker in de foetushouding!

8. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    alyssa vond het ook niks, totdat ik een badzitje had gekocht. (zo eentje waar ze half in ligt) vanaf toen eigenlijk geen problemen en tis nog makkelijk voor jezelf ook. tegenwoordig zet ik het badje in de douche en dan kan ze in bad douchen, ook een succes.

liefs doris

9. fluffy

fluffy Actief lid

6 mrt 2008
    197
    0
    0
    verzorgende B
    zaandam
    soms wil het ook wel helpen om geen schuim te gebruiken maar bijvoorbeeld badmelk.
    somige baby's vinden de bellen eng.

Deel Deze Pagina