Puckababy of niet?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LydiaRichie, 10 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie25

    sassie25 Fanatiek lid

    15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hier baker(de) ik ook in. Bij beide alleen overdag trouwens want 's nachts gaat het slapen prima.

    Bij mn zoon een puck gekocht maar die na een week terug gestuurd. Hij had nog steeds teveel ruimte om te bewegen en werd nog bozer in die zak waarxoor hij juist niet in slaal kon komen. Daarom bij hem strak ingebakerd met hydrofiel.

    Bij dochter ook begonnen met strak inbakeren maar owwww wat werd ze daar onrustig van! Te weinig ruimte om te bewegen en ze kon niet met haar handjes omhoog liggen. Heb nu al twee weken een puck te leen van iemand en dit gaat super!! Als ze naar bed gaat moet ze nog wel heel eventjes huilen nouja meer mopperen maar das maar 5minuutjes en dan is ze vertrokken tot de volgende voeding!

    Hier dus beide varianten gebruikt! Overigens heb ik mijn dochter laatst wel een keer strak ingebakerd maar toen hadden we even een wat drukker dagje gehad en toen vond ze het wel erg prettig om zo strak te zitten. Had dr eerst in puck maar dat ging niet en ook op mn borst wilde ze niet slapen en toen dus even hydrofiel gepakt en haar daarin gedaan en met een minuut was ze weg. Xx
     
  2. Leonike

    Leonike Bekend lid

    21 nov 2011
    521
    2
    18
    Hier om dezelfde reden ook de puckababy. Geweldig!

    Dochter kruipt de laatste dagen wel onder de dekens, terwijl ze in de puckababy ligt. Wiegje is zo kort mogelijk opgemaakt (laken + deken), maar ze gaat schuin liggen. Iemand tips? Ik vind dit nl een beetje eng.
    Zonder deken site koud.
     
  3. Zusterke

    Zusterke Niet meer actief

    Hier sliep onze zoon ook niet door de maaiende armen. Sloeg zich continu n zijn gezicht wat tot gillen resulteerde.
    Vanaf de eerste nacht dat we de puckababy hadden sliep hij als een roosje. Nu slaapt hij overigens prima in een normale slaapzak.

    Mocht je er een willen aanschaffen wij hebben er twee te koop ;)
     

Deel Deze Pagina