nog meer dreumesen (20 mnd) ineens vroeg wakker?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Juul84, 18 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul84

    Juul84 Niet meer actief

    Ons dochtertje sliep altijd heerlijk van 19:00 tot een uur of 07:30/08:00.

    Sinds ruim 2 weken word ze ineens alle ochtenden wakker om 07:00uur en vanmorgen zelfs om 06:30 :$ Dit zijn we totaal niet gewend van haar.

    Is dit een fase waar meer kindjes van haar leeftijd in zitten (20 maanden)? Of worden kindjes naarmate ze ouder worden steeds vroeger wakker?
     
  2. zonnestraaltje1981

    zonnestraaltje1981 Actief lid

    28 apr 2009
    431
    0
    0
    Groepsleidster intensieve behandelgroep
    Overijssel
    Hi hi ik hoop niet dat kindjes naarmate ze ouder worden steeds vroeger wakker worden want mijn zoontje (17 maanden) word elke dag rond 6 uur wakker.
     
  3. MamaMarije

    MamaMarije Niet meer actief

    Onze zoon doet dit ook sinds een paar weken. Sliep voorheen tot ong. 8u-8.30u en is nu meestal voor zevenen al wakker.
    Slaapt overdag ook minder lang.

    Kinderen gaan natuurlijk wel steeds minder lang slapen, dus tja... of het ooit weer teruggedraaid wordt ;)?

    Hier hoop ik deels op een fase, omdat hij nu eigenlijk te weinig slaapt voor wat hij nodig heeft, resultaat = chagerijnige en dwarse dreumes!
     
  4. smurf2

    smurf2 Lid

    20 nov 2008
    99
    0
    0
    onze dochter ook 20 maanden sliep altijd uit tot een uurtje of 8.30 9.00 het is nu elke ochtend 7.30 is even wennen voor mama:( haha
    sucses

    gr charleen
     
  5. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.537
    6.231
    113
    zuid-holland zuid
    ik denk dat het komt omdat het vroeger licht wordt en omdat de vogels heel vroeg al hard fluiten.. mijn kindje werd deze week steeds om 5u wakker :(
    Hopelijk als de klok straks vooruit gaat dat het beter wordt.
     
  6. justme1974

    justme1974 Fanatiek lid

    20 jan 2009
    3.662
    1.830
    113
    Ja, hier ook! Sliep ze eindelijk eens goed door tot een uur of acht, half negen. Is ze nu ineens om zeven uur weer wakker. Ik heb ook het idee dat het komt door de vogeltjes en het licht.
     
  7. tanjax11

    tanjax11 Niet meer actief

    Ook Finn wordt de laatste tijd steeds vroeger wakker...denk inderdaad ook dat het door het vroeg licht worden komt...hopelijk slaapt hij af en toe nog eens uit!
     
  8. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    Ja hoor,hier ook. Soms zeg ik over de babyfoon dat ie weer moet gaan slapen en dan is ie nkg een half uur stil. Ik bedenk me maar dat het me doet wennen aan als de baby er straks is.
     
  9. Puppy78

    Puppy78 Fanatiek lid

    16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    nou hier ook ineens.. sliep Vigo vroeger tot een uur of 8, nu ligt hij om 06:30 uur te zingen in bed.. gezellig hoor ;).. Maar ja, we moeten er ttoch vroeg uit voor zijn zusje, meestal laat ik Vigo dan nog lekker even liggen, zodat zij even alle aandacht krijgt.
     

Deel Deze Pagina