Mijn zoontje krijgt sinds gisteren medicatie tegen spruw en sindsdien drinkt hij ook weer goed volle flessen. Eigenlijk constant 180+6 en gisterenavond en zonet had die daar geen genoeg aan.... Normaal gesproken als hij in slaap valt overdag en hem in de box leg, slaapt hij lekker verder. Vandaag alleen niet. Alleen op de arm slaapt hij verder en als ik hem neerleg begint hij te huilen. Dit is dus echt sinds vandaag.... Is dit even mamahonger? Of een sprongetje? Herkenbaar voor iemand?
Slaapt hij overdag in de box? Met deze leeftijd gaan ze meer besef hebben wat er om zich heen gebeurd. Wij hebben ook een tijdje gehad dat wanneer we hem neerlegde hij ging huilen. We bleven volhouden om hem iedere keer wanneer hij rustig was na troosten weer neer te leggen in bed. Iedere keer werd het minder het huilen en nu kunnen we hem vaak meteen in zijn bedje leggen. Het is nog weinig dat we dat weer toe moeten passen. Straks wanneer hij inderdaad weer een sprongetje heeft. Ze zeggen dat dat rond week 12 is. Zal hij wel weer moeilijker gaan slapen. Nu nog even van genieten dat het vrij makkelijk gaat Volgens mij is concequent en voorspelbaar (ritueeltjes) een beetje het sleutelwoord met deze leeftijd. Concenquent trouwens niet alleen bij deze leeftijd