@ blije doos; Jaaa wat zijn die dingen duur he! Masr goed, ben er erg blij mee! Straks wil ik ook graag de 'bag'. Nog niet tegen mijn man gezegd trouwens, die moet hier (qua prijs) nog van bijkomen komt tzt wel, hihi. Inmiddels ligt ons meisje heerlijk 's nachts op haar kamertje. En ondanks dat ik het ongezellig vind hasr 'zo ver weg' te hebben liggen, val ik eindelijk weer eens in een goede slaap tussen de voedingen door, en dat is ook wat waard toch!? Was vandaag op het CB trouwens, verteld dat ze ingebakerd ligt. Ze hebben niet een woird gezegd over rooming-in oid... Blijkbaar vinden ze het niet zo'n issue (bij deze CB, want je hoort vask dat het wel kan verschillen per CB.)
He, wat fijn dat jullie allebei weer zo heerlijk slapen! En een uitgeslapen mama is ook heel erg belangrijk. Kinderen worden er ook niet beter van als ze een shagerijnige oververmoeide mama overdag hebben rondlopen.
Ik vind het ook heerlijk maar als ik of zij niet goed zouden.slapen dan zou zij ook naar een andere kamer gaan hoor, t moet voor allemaal prettig zij toch?!
Mijn vriend legde het geld gelijk neer! Een baby die doorslaapt is nog meer waard dan die 94E Wat fijn dat jullie nu eindelijk lekker rust hebben. Je zult echt merken dat het moederschap je dan ook steeds beter bevalt. Dat had ik iig
Geen angst inpraten. Wel bewustmaken. Dit soort richtlijnen worden niet voor niets geschreven. Ja mag als ouder doen wat je wilt, zolang je je maar bewust bent van het feit dat je een extra risico neemt. Zodat je niet als er toch iets gebeurt zit met 'dat wisten we niet'.
wij hadden de puck vanaf twee weken oud en met 6 weken is hij op zijn eigen kamer gaan slapen omdat hij last van ons had haha.