Spenen staand 1,2,3 help!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Terra, 18 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    Medewerker gehandicaptenzorg
    gelderland
    Ik kom er niet meer uit.
    Heb hier een difrax fles gekocht, een kleintje, en daar zit een maatje S speen op. Daar drinkt hij prima uit, geen problemen verder.

Maar als je kijkt naar wat grotere spenen voor op de fles, staat er vanaf 3 maanden nr 2.

Waaruit zal blijken dat mijn zoontje uit een ''grotere'' speen kan drinken? Wanneer zijn jullie overgestapt naar grotere speen?

2. firegirl

firegirl Niet meer actief

Ik gaf alles op stand 2 en pap stand 3. Kon Emma al die tijd best hebben. Gewoon proberen denk ik...

3. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Als ik een te grote speen opzette dan klokte ze toch spugen aan toe alles in een keer weg en bij een te kleine speen zoog die difrax-kreng zich meteen vacuüm en had je alle melk over je heen. Ik maakte vaak het gaatje van de s speen wat groter met een warme naald, dan was het net goed. Toen ze wat ouder werd deed ik hetzelfde met de m-speen en enzovoort.

4. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    hier altijd s gehad!.... ondanks dat ze dikkere voeding had!...

5. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je merkt dat je kindje anders drinkt dan wat je gewent bent even een andere speen proberen.
    Zorg er gewoon voor dat je een andere maat speen in huis hebt, en lag het toch niet aan de speen kook je de gebruikte speen uit en bewaar je hem weer.

6. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    gelderland
    bedankt voor de snelle reacties :D

7. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Ik ben geen fan van de 123 speen. Heb tot een maand of vier de s-speen gebruikt. Toen overgegaan op de m-speen. Daarmee dronk ze de fles wel te snel leeg. Sinds ik nutriton door de melk doe tegen het spugen gaat het perfect met de m-speen.

8. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    gelderland
    maar met de nutriton word het dikker waardoor je een groter spenengaatje gebruikt?
    ik geef bv soms uit de fles, dan kan ik niet aandikken :p

9. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Hoi, ik geef borstvoeding uit de fles, gebruik de s-speen, eigenlijk "moet" ik ook over naar een grotere speen omdat Sem nu bijna 5 maanden is maar hij drinkt prima uit deze speen en zolang ie dat blijft doen hou ik deze speen ;)

10. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    gelderland
    ja he, ja dan blijf ik dat gewoon ook doen. bedankt :D

11. Ellen30

Ellen30 Actief lid

7 nov 2008
    160
    0
    0
    Ik gebruik geen difrax fles, maar ik ben onlangs ook overgegaan op grotere speen, alleen dan drink hij zijn fles te snel leeg (5 minuten) dus ik gebruik nog steeds de kleinere speen. Zodra dit lang duurt voordat de fles leeg is, ga ik wel weer over.

12. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik ben met gijs nu over op de difrax M. Het gaat nu goed, zonder al te veel lekken.. Hij kreeg te grote slokken binnen en liet het teveel gewoon uit zn mondje lopen.. spuugdoekje kon ik uitknijpen na de fles.. Nu blijft t droog..
    Gijs heeft "gewone" voeding ( extra care, kruidvat.)

13. Terra

Terra Bekend lid

22 dec 2008
    668
    0
    0
    gelderland
    Dus wanneer je kindje lang doet over de fles kan je proberen een maatje groter te proberen..?

Deel Deze Pagina