Vanavond toen we onze zoon naar bed brachten, schrokken we. We zagen een bultje in zijn nek, en voelden hem ook. Het voelt een beetje als korreltjes. Toen we beter voelden, konden we dit ook aan de andere kant waarnemen. Toch zijn we er niet helemaal rustig onder. We denken aan opgezette klieren. Maandag gaan we even kijken of we naar de huisarts gaan. Iemand iets soortgelijks meegemaakt? En geruststellende woorden?
Ik ben geen arts en heb er geen verstand van, maar het klinkt inderdaad als opgezette kliertjes. Omdat het aan beide kanten zit zou ik mij er minder druk om maken dan als je het op 1 plek voelde, maar ik kan me je onrust voorstellen. Als je van jezelf weet dat je je er heel erg druk om maakt/gaat maken zou ik de huisartsenpost bellen. Gewoon om jezelf gerust te stellen en dat vinden zij vast niet erg. Anders zit je straks je helemaal zorgen te maken tijdens de feestdagen terwijl er waarschijnlijk niks aan het handje is.
Aan zijn linkerkant is het bultje zichtbaar en voelt het groter, aan de rechterkant moesten we echt zoeken.
ben ook geen dokter maar ik heb hem zelf ook aan de ene kant aan de andere kant niet,,,, hij komt en zet op met vlage.....maar als je het niet vertrouwd altijd naar de dokter he!!!
Een lichaampje is niet symmetrisch. Als er wat meer vet aan de ene kant zit bijvoorbeeld kan dat bultje aan die kant minder voelbaar zijn. Of het ene kliertje is minder opgezet dan de andere. Maar als ik jou was zeg maar, dan weet ik van mezelf dat ik tot maandag helemaal in de stress zou zitten en zou ik de huisartsenpost bellen zodat de dokter mij gerust kan stellen en ik volop kan genieten van mijn kind en vanavond lekker kan lachen omdat ik me weer had zitten opjutten om niks . Of morgen natuurlijk als je zoontje lekker ligt te slapen. Waarschijnlijk is het niks bijzonders, maar niemand hier op het forum kan het zien of voelen wat je bedoelt helaas.