Puckababy piep kopen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bunchy, 13 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    Onze kraamhulp adviseerde om direct de piep te kopen..
    Geeft veel geborgenheid, rust.
    Wat is jullie ervaring? Preventief al kopen?

2. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Ik zou dat zelf niet doen hoor zonde als je hem helemaal niet nodig hebt. En heb je hem nodig zou je er iemand gelijk om kunnen laten gaan of bestellen.

3. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Ik zou niks preventief gaan kopen, dan ga je een duur leven tegemoet hahaha

Als ik naar dochtertje kijk geloof ik zelf erg in lekker vrij kunnen bewegen. Die sliep altijd zo lief met haar armpjes boven haar hoofd uitgestrekt :)

4. Lizzie086

Lizzie086 Actief lid

21 aug 2014
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben m wel, maar pas na een aantal weken aangeschaft. Gaf hier veel rust, hij maaide erg met zn armpjes. Maar zou het niet preventief doen, mss heeft jouwkleintje het niet nodig en het is zo gekocht...

5. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    nee joh onzin! misschien heb je hem wel helemaal niet nodig!
    ik had hem toen via mp gekocht, en wel veel gebruikt maar dat terzijde

6. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Ik heb er nog 2 liggen, in prima staat.
    Je mag ze overnemen (of 1).
    Ik had ze ook preventief in huis en man man wat was ik blij dat ik dat had gedaan. Enorm veel profijt van gehad.
    Mocht je interesse hebben; stuur me een pb.

7. tuc

tuc Niet meer actief

nee dat zou ik niet doen. Het is een goede oplossing voor kindjes die anders echt niet kunnen slapen, maar ik zou ze er niet preventief aan laten wennen. Eerst gewoon proberen.

8. Cato1981

Cato1981 Actief lid

23 apr 2013
    422
    3
    18
    Zou een Pacco doen ipv een puckababy en zeker niet preventief bestellen op internet is volgende dag ik huis, inbakeren etc moet je ook weer afwennen als het niet nodig is zou ik het niet doen.

9. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

24 aug 2013
    1.293
    14
    38
    Ik zou het ook niet preventief kopen is zo besteld of gekocht in de winkel.
    Hier enorm veel plezier van gehad, zoontje sliep gelijk 6 uur achter elkaar toen hij de puckababy aan had, daarvoor wilde hij alleen op mijn borst slapen.

10. Rosa1981

Rosa1981 Actief lid

22 feb 2013
    331
    0
    16
    Preventief zou ik m niet kopen! Ze zijn best prijzig!
    Mocht je t wel willen proberen zou ik gaan voor de swaddle me zakjes, vrijwel hetzelfde en stukken voordeliger

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hier goede ervaringen met ergo pouch ergo cocon. maar op terug te komen op je vraag ik zou ze niet preventief gaan kopen. die zijn zo gekocht mocht je m nodig hebben.

12. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Zoals meerdere al zeggen... Preventief zou ik hem niet kopen. Gewoon even afwachten, misschien heb je hem helemaal niet nodig en slaapt hij/zij wel heel rustig. Wij hebben hem wel gekocht, omdat onze kleine man zichzelf wakker sloeg met zijn armen. Dus hier is het ideaal (geweest) Inmiddels past hij bijna niet meer in de Puck a Baby, dus moeten we hem afleren om zo te slapen.. Dat is wat minder.. Nog steeds een drukteschopper.. ;)

13. jumphola

jumphola Fanatiek lid

3 jan 2014
    2.188
    488
    83
    Zuid Holland
    Ne wij kochten hem pas na twee maanden . Zou eerst kijken wat je kleine wil

14. Binkie81

Binkie81 Actief lid

14 jul 2014
    142
    1
    18
    Haarlem
    Ik sluit me aan bij de rest, niet preventief kopen. Maar mocht de kleine een onrustige slaper zijn, dan kan ik hem zeker aanraden. Mijn kleintje sloeg zichzelf steeds wakker en sliep heerlijk in de piep. En juist omdat ze er toch nog enige vrijheid in hebben, was het afbouwen geen enkel probleem hier!

15. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

10 jun 2013
    1.324
    184
    63
    Gelderland
    Idd wat de rest al zegt, niet preventief kopen.
    Wij hebben hem na twee weken aangeschaft, en zoonlief sliep er heerlijk in. Hij was een stuk rustiger.

Deel Deze Pagina