Wat drinken jullie kinderen zoal, vanaf een jaar of anderhalf? Mijn dochter melk, diksap en smoothies. Maar mijn zoon echt alleen diksap krijg er niks anders in. Het is erg aangelengd, maar hoor wel dat het niet echt super goed is dat hij alleen dat drinkt qua fruitsuikers. Voor de tandjes dan vooral denk ik. Tips?
Hoer water, melk, verse jus, dat is het eigenlijk wel. smoothies klinkt wel leuk. Zal ik me eens in verdiepen. Maar drinkt je zoon niet gewoon water dan?
Nee echt met geen mogelijkheid. En hij was een hele slechte drinker, dus toen diksap geprobeerd en sindsdien wil hij niks anders meer. En ben zo blij geweest dat hij dronk dat ik het lange tijd zo gelaten heb.
Hier enkel melk en water. Diksap en andere sapjes nog nooit aangeboden. Ze taalt er niet naar en is dol op water.
Merendeel water, daarnaast thee, melk, diksap, fristi (bij een dagje weg of uit eten, wat een blij kind haha) Maar ze vraagt meestal om water
Thanks meiden. Melk lijkt hij op te reageren door diarree en daarom was het dus een gevogel wat hem dan te drinken te geven. Het is geen echte koemelkallergie zoals dat mijn broer en ik vroeger hadden, maar hij lijkt er gevoelig voor. Dus fristi enz valt ook af. Wil hem het liefste gewoon water geven idd. Ofja voor het merendeel. Maar is diksap nou echt zo slecht? Hij drinkt namelijk vanaf het begin af aan ook gewoon geen "puur" haha water.
Is het misschien een idee, als je alleen water wil geven hem steeds meer water en minder diksap erin te geven? Tot je uiteindelijk bij alleen water bent? Geen idee of het werkt hoor, maar ik denk hardop mee
Water, verse sap, optimel puur, sap zonder toegevoegde sukers Ik zou geen limonade geven elke dag met suikers of niet biologisch of niet. Water eigenlijk is enige wat echt moet de rest is wat eigelijk moeder wil
hier water, melk en soms verse jus. Gister dr eerste sinaasappel peer banaan smoothie, ging als een speer!
Ik heb mijn dochter vanaf dag 1 aangeleerd water te drinken naast d'r melk. Nu lust ze niks anders meer (nou ja, haar flesje melk gaat er wel altijd in) Dat lijkt me ook niet goed denk ik. Ze wil gewoon geen sapjes, limonade of yoghurtdrankjes.
Naast de borstvoeding drinkt dl water, soms wat slokjes slappe rooibos thee en af en toe een zelf gemaakt vers sapje of smoothie. Water vindt ze gelukkig heerlijk. Mijn moeder vraagt weleens of ze geen diksap mag, maar ik zie niet in waarom als ze water zonder iets heerlijk vindt.
hier water en thee. Vooral de kabouterthee is favoriet, maar ook groene thee en rooibosthee gaan er ook goed in. En 's morgens een half glaasje smoothie, maar dat is mijn ontbijt waar hij per se van mee wil (dus met havermout, spinazie, rode biet, banaan en sinasappels).
Hier vooral water of diksap. Alleen sochtends een flesje melk. En als we weg zijn krijgt hij ook weleens een pakje drinken zoals wicky oid.
Ze krijgt hier water en thee (geen zwart, maar dan rooibos, groene, andere kruiden thee'tjes) Als jullie smoothie geven, krijgen ze dan ook nog gewoon fruit?
hier 's morgens een smoothie, maar dat is dus zijn ontbijt. Daarnaast gewoon nog fruit door de dag heen, maar dan wel ander fruit dan in de smoothie.
Hier: water, thee (bij haar brood) en halfvolle melk. Heel af en toe diksap/roosvicee.. bad me! Wat ik altijd zo grappig vind, hier drinken alle kinderen altijd alleen maar water.. geloof me werk op het kinderdagverblijf en van alle groepen die ik draai (3 volle groepen) drinken er maar 3 kinderen water, maar bij ons gewoon sap (waaronder mijn eigen dochter)