hoi meiden ik ben zit met een vraag ik ben een beetje bezig om wat kleren te kopen voor de baby maar omdat we niet willen weten wat het word vind ik het moeilijk om iets te kopen welke kleuren kunnen voor voor allebei jongen/meisje lliefs
Vaak word geel, groen, beige gebruikt als het geslacht nog niet bekend is maar soms heb je blauwe kleding wat ook makkelijk voor meisjes kan
Ik denk dat dat persoonlijk is. Ik zou zeggen gewoon gaan shoppen en zelf beslissen wat je wel of niet vindt kunnen. Veel shopplezier!
Dit sowieso. Wij wisten dat we een meisje kregen maar wilden toch perse unisex kleertjes hebben, voor de 1e paar maandjes dan. Wij kozen toen voor alle kleuren behalve roze.
heb hier ook wat neutrale dingen. Dwz grijs,beige,wit,creme en rood. Lichtgeel en groenmben ik nog niet echt tegengekomen. C&a heeft leuk spul vind ik, houd ook van het nijntje gebeuren van prenatal.
Dochter is 14 maanden, en we willen haar nog steeds redelijk uni kleden. Vind al dat roze maar niets namelijk. Halen hier wel eens wat van vandaan: Pimp Your Kids, dé site om je kids op te leuken
ik vind wit en creme erg mooi bij een baby en lekker unisex. vooral van babydump vind ik de kleertjes leuk met teksten.
Ik had voor onze zoon, waarvan we het geslacht wisten, toch neutrale kleertjes. Wit, creme, grijs, rood. Creme met kleurtjes. Limoen groen. Ik had veel kleertjes van de Nijntje lijn en van Prenatal.
Wit, crème, beige, grijs, rood. Ik vind groen niet neutraal. Ik vind persoonlijk dat er maar weinig leuke neutrale kleding te vinden is.
Ha, leuk dat je het noemt! Nijntje kleding van de Prenatal hadden wij ook veel. Benadrukt het leuke van je kindje, en niet zijn/haar geslacht zozeer.
Bij babydump hebben ze een basic lijn.. veel met wit en grijs. Ik heb ook een paar pakjes van nijntje, ook neutraal.