Ik ben ontzettend benieuwd naar foto's van jullie opgemaakte baby bedjes, wiegje of ledikant Er is zo ontzettend veel te verkrijgen en het lijkt me leuk om op deze manier ideeën op te doen!
bijna 11 maanden geleden... wit onderlakentje Grijze wafeldeken van Koeka (super mooi) en een lakentje met naam
het bedje ongebruikt! toen ze geboren was wou ze er niet eens in slapen pas na 6 weken haha maar nu slaapt ze er wel goed in
Ik heb de teddy deken. Volgens de verkoopster was die koel in de zomer en lekker warm in de winter...
dank je mijn schoonmoeder heeft het gemaakt. Ik heb ook gordijnen enz in dezelfde look! Die koeka dekens vind ik ook erg mooi maar vonde ze zo duur
Lief lakentje voor Mees (leuke naam ook ) Ninja ook een schattig meidenbed, vrolijk opgemaakt. Hier een foto van de wieg, ledikant staat ook klaar maar nog zonder matras dus niet opgemaakt. leuk idee trouwens voor n topic, ben gek op fototopics
Hier ook mijn wiegje. Staat naast ons bed, dus nog geen hemeltje erboven. Past met geen mogelijkheid! Lakentjes zelf gemaakt. Ruitjes komen wat vreemd over op de foto, maar zijn gewone kleine blauwe benb ruitjes!
Wat een leuk topic. Dat dekentje met de naam erop. Heb je dat zelf gedaan ofzo besteld? Leuk lakentje hoor!!
Ja, grappig he. Sommigen van onze mannen hebben echt onder een steen gezeten. Ik bedacht me vorige week dat ik ook wat weinig spulletjes voor de wieg had. Ik naar babypark voor een extra dekentje, 2 lakentjes en een aerosleep hoeslakentje. Bijna 50 euro en dat was dan nog met 15% korting. Tja, en voor de tijd dat je het gebruikt....