Inmiddels ben ik 3 voetenzakken verder en geen van allen past op mijn wandelwagen. Ik mis steeds 2 gordelgaten aangezien mijn wandelwagen 5punts is. Een lodger bunker of iets vind ik persoonlijk niet zo mooi Ik wil een voetenzak die past bij de kleur van mijn buggy (bruin/beige/sand) Nu zag ik dat nuna en joolz (day) beide 1 hebben die erbij zou passen , maar ja... wederom weer dat gordelgatenprobleem. Ik kan nergens een plaatje vinden waarbij alle gaten zichtbaar zijn van beide Dus kan iemand mij vertellen die deze zak heeft hoeveel gaten erin zitten of beter: een foto maken van de binnenkant? Je zou me er een enorm mee helpen
Koeka heeft nu ook een voetenzak voor de wandelwagen. Er zitten gaten in voor een vijfpuntsgordel. Ik zag ook een kleur met beige voorbijkomen. Er zijn ook universele voetenzakken te koop voor een vijfpuntsgordel. O.a. van Jollein. Geloof dat de meeste grote babyzaken deze wel verkopen.
Jollein heb ik wel gezien, maar die vind ik om eerlijk te zijn best wel lelijk Die zijn er voor zover ik heb gezien alleen in zwart en zilver. Koelstra en Koeka dus, zal daar sowieso nog even naar kijken
Eigelijk alle voetenzakken zijn geschikt voor een 5 puntsgordel. Welke wagen heb je als ik vragen mag? Je maakt wel alles los als je de voetenzak erin wil doen? de schoudergordels moet je los halen van de heupgordeltjes anders krijg je ze nooit door alle 5 de gaten.
Ik heb een hauck malibu: Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.hauck.de/typo3temp/pics/01-140116_Malibu_Sand_02_6067028777.jpg De voetenzakken die ik tot nu toe heb geprobeerd hadden 3 gaten, dus voor de gordels over de schouders en die tussen de beentjes. Ik heb 5 gaten nodig, ook nog 2 aan de zijkanten. Hebben alle voetenzakken voor buggy's normaal gesproken wel 5 gaten dan?
Ja ik werk in een babywinkel en zou niet eens meer een voetenzak of kinderwagen op kunnen noemen die geen 5punts opening of gordel heeft. Zelfs van die ssimpele universele voetenzakken hebben een 5 punts opening. De gaten voor de zijgordeltjes zitten meestal in de naad van de voetenzak, het kruis in het midden en in de rug voor de schoudergordel.
Die in de zij zie je soms niet zo heel duidelijk zitten dus hoop niet voor je dat die andere 3 voetenzakken het wel hadden.
Dat bedacht ik me dus ook toen ik het las, maar mijn vriend verzekerde mij van niet. Hij heeft het nog dubbel gechecked Gelukkig maar haha